سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وضع امنیت انتخابات در خوزستان کاملا خوب است

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه امنیت برگزاری انتخابات در خوزستان کاملاً خوب است، گفت: تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات اتخاذ شده و هیچ مشکلی در بحث امنیت انتخابات استان وجود ندارد.

قدرت‌الله دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به آمادگی کامل استان در زمینه امنیت برگزاری انتخابات، اظهار کرد: یگان‌های پشتیبانی و یگان‌های حفاظت‌کننده از صندوق‌ها و شعب اخذ رأی مشخص شده‌اند و برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم.

وی با بیان اینکه انتخابات در امنیت کامل در خوزستان برگزار می‌شود، افزود: به تعداد تمام شعب نیروهای حفاظتی در نظر گرفته شده است و هر صندوق به‌طور مستقیم سه نفر نیروی حفاظتی دارد اما تعداد نیروهای پشتیبان در هر شعبه به دلیل مسائل امنیتی قابل بیان نیست و جز موارد محرمانه می‌باشد.

دهقان با اشاره به اینکه اوضاع امنیت برگزاری انتخابات در خوزستان کاملاً خوب است، تصریح کرد: همه امور امنیتی برگزاری انتخابات در استان اندیشیده شد و تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است تا انتخابات در امنیت کامل در استان برگزار شود. هیچ مشکلی در بحث امنیت برگزاری انتخابات وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد