سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حاشیه‌نگاری فارس از انتخابات در خرمشهر

ورود دوباره اعضای شورای منحل شده به عرصه رقابت/ چسابندن عکس و پوستر در جای جای شهر/ وعده ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از سوی برخی از کاندیدا
برخی از اعضای شورای شهر سابق که به انحلال خاتمه پیدا کرد، امسال نیز بار دیگر وارد عرصه انتخابات شدند و خود را در معرض آراء مردم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه انتخابات پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا در سراسر کشور برگزار خواهد شد و مردم نیز باید با انتخاب صحیح از روی آگاهی سرنوشت و آبادانی شهر خود را برای چهار سال تمام رقم بزنند.

این روزها شهرستان خرمشهر مانند دیگر شهرهای کشور رنگ و روی انتخابات به خود گرفته است و باید گفت همه مردم شهرستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول این امور شده‌اند و حتی بحث‌های انتخاباتی به مجالس، مهمانی‌ها و گعده‌های صمیمانه نیز کشیده شده است.

یکی از نکات مهم پنجمین دوره انتخابات شورای شهر این است که این دوره پس از چهار سال انحلال شورای شهر سابق قرار است که پا بگیرد و این به نوعی بر جذابیت پنجمین دوره در خرمشهر افزوده است و شهروندان خرمشهری با عبرت از گذشته به دنبال راهی کردن افراد با لیاقت و صالح هستند.

گفتنی است که تعدادی از اعضای شورای شهر سابق که عاقبت به منحل شدن ختم شد، در این دوره نیز بار دیگر وارد عرصه شده‌اند و خود را در معرض آراء مردم قرار دادند، شاید نظر برخی مردم نسبت به این افراد به دلیل کارآمدی شورای شهر سابق عوض شده باشد.

یکی دیگر از حاشیه‌های این روزهای انتخابات در خرمشهر وعده ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از سوی برخی از کاندیداها است، شاید این موضوع را می‌توان به یکی از بداخلاقی‌های انتخاباتی عنوان کرد، چرا اینگونه افراد با بیان این حرف‌ها بی اطلاعی خود از ساز و کار و وظایف شورای شهر نشان می‌دهد، یا شاید این مورد هم از آن ترفندهای(دروغ‌) انتخاباتی برای جذب رأی باشد.

شایسته است که کاندیداها بر اساس توان فردی و منصبی خود وعده دهند و از دادن وعده‌های نجومی و دور از دسترس خودداری کنند، چرا که این عامل باعث فراموش شدن وظایف و منویات شورا برای حل مشکلات شهر خواهد شد و از طرفی به عنوان فریب مردم به حساب می‌آید.

یکی دیگر از حواشی انتخابات‌ها، چسابدن بی‌شمار عکس و پوستر کاندیداها در جای جای شهرستان است که این خود به نوعی فضا شهر را به هم می ریزد و چهره شهر را خراب می‌کند که شایسته است مسؤولان امر در این رابطه اقدام قاطعی را ترتیب دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد