سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حدیث روز/ پاسخ پیامبر(ص) به سوال سلمان درباره امام زمان(عج)

حدیث روز

اگر از عمر دنیا جز یک روز بیشتر نمانده باشد، خداوند آن روز را چندان دراز گرداند تا مردی از اولاد من برانگیزد که همنام من باشد.

مشرق-  کتاب کشف الغمّه  از حذیفة بن یمان روایت می‌کند که گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله خطبه‌ای ایراد فرمود و آنچه می باید اتفاق بیفتد به ما اطلاع داد، سپس فرمود:

 لولم یبق من الدنیا الا یوم واحد لطول الله عزوجل ذلک الیوم حتی یبعث رجلاً من ولدی اسمه اسمی.

اگر از عمر دنیا جز یک روز بیشتر نمانده باشد. خداوند آن روز را چندان دراز گرداند تا مردی از اولاد من برانگیزد  که همنام من باشد.

 سلمان برخاست و عرض کرد: ای رسول خدا(ص) از کدام فرزند شما خواهد  بود؟ فرمود: از این فرزندم ، و دست روی شانه حسین (ع) گذاشت.

«کشف الغمّه- کتاب اربعین حدیث فی المهدی، حدیث 6»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد