سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر و روستا در خوزستان لیست می دهند

            اهواز ـ ایرنا ـ رییس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان خوزستان گفت: با وجود همه مشکلات ، در انتخابات شوراهای شهرو روستا وارد می شویم و معتقدیم بسیاری از کاندیداهایی که حضور دارند می‌توانند به‌عنوان کاندیدا و نماینده اصلاح‌طلب در لیست معرفی شوند.

به گزارش ایرنا، مهدی قمشی دوشنبه در نشست خبری ستاد انتخابات روحانی در خوزستان با بیان این که شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان متشکل از نمایندگان 22 حزب و 10 نفر افراد حقیقی است، توضیح داد: این شورای 32 نفره تصمیمات انتخابات پیش‌رو را در 2 بخش ستاد انتخاباتی روحانی و شورای شهر دنبال می‌کند.
وی با اشاره به تهیه لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان، گفت: کمیته‌ای برای این کار مشخص شده تا کاندیداهایی که از مشخصات اصلاح‌طلبی برخوردار هستند را بررسی کند و در قالب لیستی نهایی در اختیار مردم قرار دهند.
وی بیان کرد: تاکنون لیستی بسته نشده است اما امیدواریم تا چند روز آینده آماده ‌شود و بتوانیم آن را در اختیار مردم قرار دهیم.
وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی در خوزستان و مسایلی چون احداث سد گتوند و خشک شدن هورالعظیم گفت: ابتدا باید ببینیم مشکلات از چه زمانی آغاز شده و کدام دولت دربیشتر شدن آن تاثیر گذار بوده است .
وی طرح بهشت آباد را مخوف‌ترین پروژه در رابطه با بحث انتقال آب دانست و تاکید کرد طرح بهشت آباد و سد گتوند در دوره دولت گذشته اتفاق افتادند.
وی ادامه داد: در دوره دولت اصلاحات متوسط گرد وغبار 78 روز در سال بوده اما در دولت های نهم و دهم این میزان به 99 روز رسید.
وی بیان کرد: برای مساله انتقال آب ما نیز به وزارت نیرو در دولت روحانی اعتراض کردیم اما نکته مهم این است که در این دولت هیچ کار اجرایی برای انتقال آب انجام نگرفته و کارها نیز‌ متوقف شده است.
7164/6002/1860
خبرنگار: عاطفه جوادی**انتشار دهنده: تاج محمد شیری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد