سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ستادهای تبلیغاتی محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی در بندرماهشهر گشایش یافت

            بندرماهشهر - ایرنا - ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه شب در بندرماهشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام بنائیان مسوول جبهه مردمی انقلاب اسلامی بندرماهشهر در آئین گشایش ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در خیابان امام خمینی (ره) این شهر گفت: امروز اولویت همه ما بدون توجه گرایش سیاسی دولت مستقر و همفکر بودن و نبودن آن با ما، وحدت و یگانگی برای دستیابی به یک هدف مشخص است.
بنائیان ادامه داد: همه مردم می‌توانند بعد از تحقیق و پژوهش در صورتی که دولت مستقر را کارآمد یافتند به آن رای بدهند و دولت را 8 ساله کنند که همه ما به رای مردم احترام می‌گذاریم، چراکه میزان رای ملت است.
مسوول جبهه مردمی انقلاب اسلامی بندرماهشهر اضافه کرد: در ادامه با تاکید بر لزوم انجام تحقیق و بررسی قبل از رای دادن، خاطرنشان کرد: اما در صورتی که مردم با بصیرت پس از تحقیق و بررسی دولت مستقر و رئیس جمهور فعلی را ناکارآمد تشخیص دادند و دیدند مشکلات معیشتی حل نشده، بیکاری همچنان معضل اول جامعه بوده و مشکل مسکن رفع نشده است و آفتاب تابان برجام نیز مثمرثمر نبوده حق دارند این دولت را 4 ساله متوقف کنند.
مسوول جبهه مردمی انقلاب اسلامی بندرماهشهر ادامه داد: امروز اولویت همه نیروهای انقلابی وحدت برای رسیدن به یک هدف بزرگ، شادی دل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری است و همه باهم باید هماهنگ و همراه باهم با نیت الهی انجام وظیفه کنیم.
سه‌شنبه شب نیز آئین افتتاح ستاد حجت‌الاسلام حسن روحانی در خیابان متتظری بندرماهشهر با حضور علیرضا شریفی ریاست این ستاد و جمعی از سیاسیون اصلاح طلب شهرستان برگزار شد و ستادهای حجت‌الاسلام حسن روحانی در سایر نقاط شهرستان از جمله شهر بندرامام، شهید چمران و شهرک بعثت آغاز به کار کرد.
6125 خبرنگار:آمنه محتشمی ** انتشار:سیدبهادر حسینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد