سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کار کریمی در آبادان تمام شد

چه مغضوب چه محبوب، سرانجام رفت
سرانجام کار آبادانی‌ها با فیروز کریمی به پایان رسید و این مربی دیگر در نفت آبادان نخواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس استان خوزستان از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی روز گذشته در برابر فولاد در شهرآورد خوزستان شکست خورد که خیالش از بابت بقا در لیگ برتر راحت بود.

بر همین اساس، فیروز کریمی پس از این دیدار نیز در نشست خبری حاضر نشد تا شایعات برای رفتن وی قدرت گیرد تا اینکه شب گذشته این مربی عنوان کرد سال آینده را در آبادان نخواهد بود.

کریمی در تمام مدتی که در آبادان حضور داشت، محبوبیت چندانی نزد هواداران آبادانی پیدا نکرد و همواره موجب اعتراض در ورزشگاه تختی و تمرینات این تیم قرار می‌گرفت.

 فیروز کریمی در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز در آخرین هفته لیگ برتر نیز بر روی نیمکت نخواهد نشست و نفت آبادان این فصل کابوس‌وار و پرحاشیه را به سکوت و آرامش خاصی به پایان خواهد رساند.

باید منتظر ماند و دید این باشگاه جنوبی که خاصیت ثبات ناپذیری محسوسی دارد، در فصل تعطیلی لیگ برتر فوتبال ایران دست‌خوش چه تغییراتی در حوزه مدیریت و کادر فنی خواهد شد.

گرچه شنیده‌ها حاکی از آن است که نفتی‌ها برای فصل بعد خود از هم‌اکنون وارد میدان شده و سرمربی خود را نیز انتخاب کرده‌اند، اما این اخبار از سوی باشگاه صنعت نفت آبادان تکذیب شده و تا رسیدن به واقعیت این اخبار باید کمی صبر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبل صنعت نفت آبادان در فاصله یک هفت مانده به پایان لیگ برتر فوتبال کشور، مکان دوازدهمی خود را با کسب 33 امتیاز مسجل کرده و از سقوط به دسته پایین‌تر در امان مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد