سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فرمانداری های خوزستان برای تعطیلی مدارس و ادارات در گردو غبار تصمیم گیری کنند

            اهواز - ایرنا - طبق اعلام ستاد بحران خوزستان، تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس و ادارت خوزستان در روز دوشنبه به دلیل گردوغبار به فرمانداری های استان واگذار شد.

به گزارش دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان ، طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان صبح دوشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به ورود توده گردوغبار از عراق به استان خوزستان هشدار داد.
بر اساس این گزارش طبق دستور مدیریت بحران خوزستان، کلیه دستگاه های مرتبط ؛ مراکز درمانی و بهداشتی و خدماتی شهرستان درحالت آماده باش باشند؛ همچنین پست ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه های آبرسانی مورد بازدید قرار گیرند.
اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان ، سالمندان، مسافران، عشایر، کشاورزان، دامداران، صیادان و غیره برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تاکید و از مردم به ویژه بیماران خواسته است که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و از ماسک مناسب در هنگام گردوغباراستفاده کنند.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان گرد و غبار تا فردا در خوزستان ادامه خواهد داشت.
میزان گرد و غبار در ساعت 9 صبح امروز در شوش 610 میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد 591 میکروگرم بر مترمکعب، دزفول 425 میکروگرم بر مترمکعب، اهواز 241 میکروگرم بر مترمکعب، اندیمشک 217 میکروگرم بر مترمکعب، هندیجان 144 میکروگرم بر مترمکعب و شادگان 98 میکروگرم بر مترمکعب است.
7158/ 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد