سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پرفروش ترین موتورسیکلت های جهان(+عکس)

صنعت آمریکایی در حوزه تولید متورسیکلت زبان طراحی خاص خود را دارد و شناسایی تولیدات آن حتی بدون مشاهده لوگو دشوار نیست.

پول نیوز، مازیاردانیالی- ماجراجویی خودرویی امروز ما برخلاف معمول، روی دو چرخ استوار خواهد بود! بله می خواهیم سری به دنیای موتورسیکلت ها بزنیم تا برترین های این بازار مهم را بیشتر بشناسیم. اینجا هم به اندازه صنعت اتومبیل تنوع و سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی مشاهده می شود که در نوع خود جذابیت های ویژه ای دارد.

لیست امروز را با برند ویکتوری آغاز می کنیم. صنعت آمریکایی در حوزه تولید متورسیکلت زبان طراحی خاص خود را دارد بطوریکه شناسایی تولیدات آن حتی بدون مشاهده لوگو وو اطلاعات سازنده چندان هم دشوار نیست. یکی از برندهای بسیار باکیفیت آمریکایی ها در این بخش قطعا "ویکتوری موتورسیکلت" خواهد بود. بسیاری از این برند به عنوان رقیبی برای محصولات هارلی-دیویدسن نام می برند. ویکتوری فعالیت خود را از سال 1998 آغاز کرده و یکی از زیرمجموعه های گروه صنعتی پلاریس محسوب می شود. محصولات ویکتوری از  اسپیریت لیک در ایالت آیووا رونه بازار می شوند. سیکلت های ویکتوری مجهز به موتورهای وی شکل دوقلو هستند که توان و صدای زیبایی را ارائه می دهند.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

جایگاه بعدی به کمپانی مطرح آلمانی یعنی ب ام و اختصاص دارد. ب ام و همانقدر که در تولید اتومبیل موفق عکل کرده در صنعت متورسیکلت نیز نامی معتبر و شایسته احترام است. محصولات دو چرخ این برند آلمانی در کلاس های سی، اف، جی، آر، کی و ... روانه بازار می شود. تولیدات ب ام و معمولا دارای باک های عضلانی و ساختار قدرتمندی هستند که حس بالایی از شتاب و سرعت را به مخاطب القا می کنند.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

رتبه هشتم شمارش معکوس ما تا رسیدن به پرفروش ترین برند موتورسیکلت جهان، به موتوگوتسی از ایتالیا تعلق دارد. سابقه این برند به 1921 میلادی باز می گردد و به همین دلیل آنرا قدیمی ترین تولیدکننده موتورسیکلت در قاره اروپا لقب داده اند. سال ها تلاش زمینه ساز ثبت نوآوری و اختراعات بسیاری به نام موتوگوتسی بوده که از شاخص ترین آنها می توان به تونل باد، موتور 8 سیلندر و استند میانی اشاره کرد. موتوگوتسی همواره زبان طراحی خاصی را در تولید دنبال کرده که در نهایت یک محصول فوق العاده باکیفیت و لوکس را مقابل مشتری قرار می دهد.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

جایگاه بعدی به انگلیسی ها اختصاص دارد. تریومف با سابقه ای ار سال 1984 به عنوان بزرگترین تولیدکننده موتور سیکلت در انگلیس شناخته می شود. این کمپانی علاوه بر موتور فعالیت هایی نیز در زمینه تجهیزات جانبی، لوازم شخصی و پوشاک دارد. در تمامی این حوزه ها تریومف تولیداتی خاص و لوکس را روانه بازار می کند.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

قطعا ازهمان ابتدای مطلب منتظر بودیم تا نوبت به نام های آشنایی مانند هوندا برسد. رده ششم لیست امروز ما به هوندا اختصاص دارد. این کمپانی از سال 1959 میلادی عنوان بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان را به خود اختصاص داده است.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

دیگر برند محبوب موتورسیکلت نیز از کشور ژاپن است. سوزوکی برای سال ها تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت را وارد بازارهای جهانی کند. رتبه میانه لیست پرفروش ترین موتور سیکلت ها به این برند اختصاص دارد.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

دوکاتی نام کمپانی ایتالیایی است که تولیدات آن بواسطه طراحی زیبا و کیفیت ممتاز شهرت دارند. برادران دوکاتی در سال 1926 پایه این صنعت خانوادگی را شکل دادند. دوکاتی در مسابقات قهرمانی موتوجی‌پی و سوپربایک، شرکت می‌کند و بارها برنده جایزه اول شده‌است. دوکاتی معروفیت خود را، مدیون موتورسیکلت‌های قدرتمند و دارای حجم موتور بالاست. این موتورسیکلت‌ها از پیشرانه‌های چهار زمانه و با تکنولوژی وی-شکل استفاده می‌کنند. دوکاتی این تکنولوژی را ال-دوگانه می‌نامد، چرا که نحوه قرارگیری سیلندرها به شکل عمودی و افقی و با زاویه ۹۰ درجه نسبت بهم، حرف ال در الفبای انگلیسی را، تشکیل می‌دهد.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

یاماها بی شک یکی از مطرح ترین نام ها در صنعت موتور سیکلت محسوب می شود. انواع محصولات این کمپانی از شهر گرفته تا پیست های حرفه ایی طرفداران بی شماری را همراه خود دارد. جایگاه سوم به یاماها اختصاص دارد.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

آپریلیا دیگر موتور سیکلت ساز ایتالیایی است که از سال 1945 وارد این صنعت شده است. محصولات مختلفی توسط این کمپانی روانه بازار شده اما اخیر توجه خود را به توسعه موتورهای قدرتمند مانند انواع 1000 سی سی متمرکز کرده است.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

رتبه نخست به کاواساکی ژاپن اختصاص دارد. این برند کهنه کار در صنعت موتور سیکلت دارای خطوط تولید مختلف در آمریکا، ژاپن، تایلند، فیلیپین و اندونزی است. برای چند دهه کاواساکی در خیابان ها و همچنین در انواع پیست های ورزشی محصولات کم نقصی را ارائه کرده است.

برترین های موتورسیکلت در جهان(+عکس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد