سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سردار علی مرادی‌فر دار به همرزمان شهیدش پیوست

سردار علی مرادی‌فر دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار حق شتافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر‌ امام، سردار علی مرادی‌فر، رزمنده هشت سال دفاع مقدس جان به جان آفرین تسلیم کرد.

سردار علی مرادی‌فر از فرماندهان دفاع مقدس بود و در عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی حضور فعال و تاثیرگذاری داشت. وی مسؤول حسینه ثارالله بندر امام خمینی (ره) و رئیس هیت رزمندگان این شهر بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت این یادگار دوران دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و درگذشت ناگهانی سردار سپاه و مدافع حریم ولایت و نظام مقدس جمهوری اﺳﻼمی ایران، برادر عزیزم حاج علی مرادی‌فر (رحمة الله علیه) که از چهره‌های خدوم، کوشا و پر تلاش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

تاریخچه‌ی خدمات ایشان به نظام ارزشمند جمهوری اسلامی با پوشیدن «ردای بسیجی وسپاهی» و حضور مؤثر در عرصه دفاع مقدس آغاز شد و سپس در طول سال‌های متمادی با بر عهده گرفتن مسؤولیت مهم هیأت رزمندگان بندر امام خمینی(ره) و امور فرهنگی در سطح کشور و استان تداوم یافت و در این  جایگاه‌ها برای اعتلای نظام و میهن اسلامی به ویژه در «جغرافیای شهرستان بندر ﻣﺎﻫﺸﻬﺮ و بندر امام» از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد و با «شاخص مردم باوری» منشأ خدمات ارزنده و ماندگاری شد.

بدون تردید جای این «فرمانده فرهیخته و جلیل‌القدر» در دنیای ایمان، اخلاق و فرهنگِ انسان‌دوستی و فضیلت به سادگی پُر نمی‌شود و رحلت او برای همه‌ آنان که فضیلت و سربلندی انسان را پاس می‌دارند خسارتی بزرگ است که تنها لطف ویژه پروردگار می‌تواند آن را جبران کند.

لذا به سهم خویش و به عنوان «خادم مردم شریف و فرهیخته حوزه انتخابیه بندر ﻣﺎﻫﺸﻬﺮ، اﻣﻴﺪﻳﻪ، هندیجان و بندر امام خمینی(ره)» این خسارت بزرگ را به جامعه گرانقدر بسیجیان انقلابی کشور و استان و به ویژه خانواده داغدار ارجمندش تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز تندرستی، شکیبایی و پاداش نیکو مسألت می‌کنم.

رحمة الله علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا

علی گُلمرادی

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم تشییع و تدفین سردار علی مرادی‌فر فردا جمعه ساعت 9 صبح از حسینیه ثارالله آغاز و پیکر پاکش در مزار شهدای بندر امام خمینی (ره) به خاک سپرده خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد