سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

۱۲۶۵۶ مورد امداد رسانی طی ۱۱ روز در خوزستان

 رونمایی از 21 دستگاه آمبولانس جدید اورژانس در کرمان
شناسهٔ خبر: 3940439 -
اهواز- مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان، انجام ۱۲ هزار و ۶۵۶ مورد امداد رسانی را حاصل عملکرد ۱۱ روزه این مرکز دانست.

رضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح امداد نوروزی که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته شروع شده و تا پایان روز ۱۴ فروردین ماه امسال ادامه دارد، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان ۱۲ هزار و ۶۵۶ مورد مأموریت و درمان بیماران مراجعه کننده به ایستگاه های سلامت و درمانگاه های مستقر در یادمان های شهدای دفاع مقدس را انجام داده است.

وی افزود: دو هزار و ۱۲۶ مورد از این مأموریت ها مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده ای پنج هزار و ۴۷۰ مورد مأموریت غیر تصادفی بوده است.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: ۸۵۱ مورد مأموریت اعزام بیماران بین مراکز درمانی و ۹۳۳ مورد نیز درمان مسافران مراجعه کننده به ایستگاه های سلامت بوده است.

رفیعی در ارتباط با خدمات رسانی در حوزه راهیان نور گفت: سه هزار و ۲۷۶ مورد هم درمان زائرین راهیان نور مراجعه کننده به درمانگاه های مستقر در یادمانهای دفاع مقدس انجام شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم مسافران با رعایت اصول علمی و عملی رانندگی و رعایت نکات ایمنی سفر خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد