سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آمار ثبت نام در انتخابات شورای شهر اهواز رکورد زد

مجموعاً یکهزار و 569 نفر برای شرکت در انتخابات نام نویسی کردند که کلانشهر اهواز با 751 نفر، بیشترین آمار داوطلبان ثبت نامی را به خود اختصاص داد.

به گزارش هورنیوز ؛ بالاخره پس از گذشت یک هفته، شب گذشته ماراتن ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اهواز همزمان با سراسر کشور به پایان رسید تا رکوردی تازه در تعداد ثبت نام کنندگان رقم بخورد.

به گفته نبی الله خون میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز، فرآینده نام نویسی برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا که از ۳۰ اسفندماه ۹۵ آغاز شده بود، تا آخرین لحظات روز ششم فروردین ۹۶ ادامه داشت.

وی افزود: در پایان روز یکشنبه، مجموعاً یکهزار و ۵۶۹ نفر برای شرکت در انتخابات نام نویسی کردند که کلانشهر اهواز با ۷۵۱ نفر، بیشترین آمار داوطلبان ثبت نامی را به خود اختصاص داد.

خون میرزایی خاطرنشان کرد: علاوه بر اهواز، ۲۴ نفر در شهر الهایی، ۳۵۱ نفر در بخش مرکزی، ۲۹۰ نفر در بخش غیزانیه و ۱۵۳ نفر در بخش اسماعیلیه خود را داوطلب شرکت در انتخابات شدند.

 

به گزارش هورنیوز ؛ آماز ثبت نام کنندگان در کلانشهر اهواز نشان از افزایش چشم گیر تعداد داوطلبان نسبت به دوره چهارم انتخابات دارد به طوری که در دوره چهارم ۴۵۹ نفر برای شرکت در انخابات نام نویسی کرده بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد