سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شورای چهارم در اندیشه 13 کرسی شورای پنجم؛

همه آمدند جز یک نفر!

بررسی ثبت نام کنندگان در دوره جدید که با 751 نفر، رکورد تازه ای به جای گذاشت، نام نویسی تمامی اعضای شورای چهارم اهواز به جز یک نفر را نشان می دهد.

به گزارش هورنیوز ؛ ۳۰ اسفندماه ۹۵ تا ۶ فروردین ۹۶ مهلت نام نویسی داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور بود.

شورای کلانشهر اهواز نیز که در دوره چهارم ۲۱ نفره فعالیت می کرد، در دوره پنجم با تصمیم جدید وزارت کشور، باتوجه به جمعیت این شهر، ۱۳ نفره خواهد شد.

بررسی ثبت نام کنندگان در دوره جدید که با ۷۵۱ نفر، رکورد تازه ای به جای گذاشت، نام نویسی تمامی اعضای شورای چهارم اهواز به جز یک نفر را نشان می دهد.

هوشنگ شیرمردی، رامی علاسوند، حجت مظفری، ناجی سواری، حجت الاسلام کاظم سواری، حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا، غلامرضا سبزعلی، سید محمد جواد رضوی، سید مهدی آلبوشوکه، مریم ابریشم کار، آذر زمانپور، ابتسام الباجی، زیبا صالحپور، علی ناصری، جمشید سلحشور، هدایت ممبینی، حسین حیدری، جانعلی خورشیدی، احمد باورصاد و اسکندر زنگنه اعضایی بودند که خود را برای شرکت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه آماده خواهد کرد.

اما در این میان عاشور سواری پور به دلیل انتصاب اخیر خود به عنوان سرپرست فرمانداری حمیدیه، از شرکت در انتخابات دوره پنجم شورا، اجتناب کرد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید که اولاً چه کسانی از فیلترهای تایید صلاحیت عبور میکنند، ثانیاً چه کسانی موفق خواهند شد، باتوجه به عملکرد خود در شورای چهارم، اعتماد دوباره مردم اهواز را برای حضور در یکی از ۱۳ کرسی شورای پنجم کسب خواهد نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد