سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیروزی پتروشیمی بندر امام در رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا

            اهواز - ایرنا - تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار خود در باشگاه های غرب آسیا برابر حریف خود موفق به کسب پیروزی شد.

به گزارش ایرنا تیم پتروشیمی بندر امام شامگاه دوشنبه در دومین دیدار خود در رقابت باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا در کشور اردن، برابر تیم سیریت رام الله فلسطین صف آرایی کرد که با نتیجه 100 بر 67 به برتری رسید.
تیم پتروشیمی بندر امام در حالی به مصاف تیم رام الله فلسطین رفت که در نخستین گام مقابل الریاض لبنان شکست را متحمل شده بود، این موضوع انگیزه بازیکنان پتروشیمی را برای برد حریف فلسطینی بیشتر می کرد.
بازیکنان تیم پتروشیمی در کوارتر اول دیدار پرتاب های درخشان داشتند و با نتیجه 26 بر 17 از رام‌الله فلسطین پیش افتادند.
در کوارتر دوم بازی شاگردان مهران شاهین‌طبع در فاز دفاع و حمله برتر از حریف خود نشان دادند و در نهایت با نتیجه 53 بر 36 پیروز این کوارتر و نیمه اول بازی شدند.
تیم پتروشیمی بندر امام که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات به شمار می رود در کوارتر سوم بازی فاصله خود را با حریف فلسطینی خود بیشتر کرد و با نتیجه 76 بر 51 پیروز شد.
در کوارتر پایانی بازی بازیکنان پتروشیمی بندر امام به حملات خود ادامه دادند و با نتیجه 100 بر 67 در مقابل حریف کم نام و نشان فلسطینی پیروز این دیدار شدند.
حضور محمدحسین ذاکری بازیکن 17 ساله و آینده‌دار کشور در ترکیب تیم پتروشیمی بندر امام از نکات مهم در این بازی به شمار می رفت.
تیم پتروشیمی بندر امام با کسب این پیروزی 3 امتیازی شد و در دیدار سوم خود باید به مصاف تیم هم استانی خود پالایش نفت آبادان برود.
با توجه به باخت امشب پالایش نفت آبادان در برابر الریاض لبنان بازی بین دو تیم هم استانی پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت از حساسیت خاصی برخوردار بوده چرا که یکی از دو تیم خوزستانی در پایان این بازی به مرحله بعد صعود کرده و تیم دیگر از دوره رقابت های حذف می شود.
انتظار می رفت دو تیم خوزستانی پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان از گروه خود صعود کنند و در مراحل بالاتر حضور داشته باشند، ولی تیم الریاض لبنان در دو بازی خود مقابل نمایندگان خوزستان پیروز میدان شد و راه خود را برای صعود هموارتر کرد.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان که هر دو 3 امتیازی هستند،ساعت 16:30 سه شنبه در اردن برگزار می شود.
6125 پارسا شاکری ** انتشار:سیدبهادر حسینی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد