سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هدف احمدی نژاد از این همه نامه نگاری و بیانیه نویسی چیست؟

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران دائما در حال نوشتن نامه و بیانیه خطاب به دولت ایران و مقامات مختلف جهان از جمله دونالد ترامپ است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
المانیتور نوشت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران دائما در حال نوشتن نامه و بیانیه خطاب به دولت ایران و مقامات مختلف جهان از جمله دونالد ترامپ است.

به گزارش «انتخاب»؛ احمدی نژاد سعی دارد حضور خود در صحنه ی سیاسی کشور را با جلب توجه رسانه ها و افکار عمومی از طریق صدور بیانیه و تشویق حمید بقایی به شرکت در انتخابات حفظ کند.

نامه ی اخیرا احمدی نژاد به ترامپ باعث انتقادات زیادی در ایران شد. سفارت سوئیس نیز که حافظ منافع امریکا در ایران است حاضر به پذیرفتن این نامه نشد و گفت که ما نامه رسان نیستیم.

جدا از نامه نگاری با رئیس جمهور امریکا، احمدی نژاد بیانیه های متعددی علیه دولت حسن روحانی منتشر کرده است. 

او ضمن انتقاد از حسن روحانی  گفت که  باید مشخص شود چرا در استانه مذاکره با بیگانگان  موضوع خالی بودن خزانه طرح شده؟

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به بیانیه های مکرر احمدی نژاد به صورت طعنه امیز گفت که احمدی نژاد دست به نامه نگاری اش خوب است.

با این حال، جنجال های احمدی نژاد به نامه نگاری ختم نشده است. اخیرا گزارش هایی مبنی بر  عدم ثبت نام بقایی و در عوض ثبت نام احمدی نژاد و مشایی در انتخابات منتشر شده است. البته به نظر می رسد، احمدی نژاد و مشایی هر دو از سوی شورای نگهبان در صورت کاندیداتوری رد صلاحیت شوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد