سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان مقام سوم جذب مسافران نوروزی ستاد اسکان را دارد

اسکان فرهنگیان
شناسهٔ خبر: 3939028 -
اهواز ـ دبیر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش گفت: خوزستان تا روز گذشته، استان سوم در پذیرش مسافران نوروزی اسکان فرهنگیان سراسر کشور بود.

عباسعلی باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوزستان تا روز گذشته استان سوم در پذیرش مسافران نوروزی مراکز اسکان فرهنگیان سراسر کشور بوده و استان های اصفهان و فارس به ترتیب مقام اول و دوم را دارند. بعد از خوزستان نیز بیشتر اسکان فرهنگیان را در استان های خراسان رضوی و هرمزگان داشتیم.

وی افزود: برخی از شهرهای خوزستان مثل اندیمشک، اهواز، دزفول، خرمشهر و آبادان بیشترین مسافران نوروزی را در این استان پذیرش داشته اند.

دبیر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: آبادان تقریبا به نوعی آنقدر حجم پذیرش مسافران نوروزی بالا بوده که در حال افزایش چند مدرسه جدید هستند.

باقری ابراز امیدواری کرد: امیدوارم دستگاه های مربوطه که در زمینه ستاد خدمات سفر وظیفه دارند نیز فعال تر ظاهر شوند چون ما این ستادها را با اولویت خدمات رسانی به فرهنگیان راه اندازی کردیم ولی به هر حال نمی توانیم نسبت به سایر هموطنان خود بی تفاوت باشیم.

وی عنوان کرد: امسال بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی در ستاد اسکان آموزش و پرورش سراسر کشور مشغول خدمات رسانی هستند که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.
دبیر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش خبر داد: امسال ۱۱ هزار مدرسه و ۱۱۰ هزار کلاس درس در سراسر کشور برای امر اسکان ستاد آموزش و پرورش به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.

باقری بیان کرد: مدارس وظیفه ای برای اسکان مسافران ندارند ولی با توجه به حجم بالای مسافرت و امکان هزینه بالای سفر برای فرهنگیان نسبت به راه اندازی ستاد و خدمات رسانی در مدارس اقدام کردیم.

وی یادآور شد: طی دو روز اخیر بازدیدهای متعددی از ستادهای شهرستانی خوزستان داشته و شب گذشته نیروهای بسیاری در نواحی چهارگانه آموزش و پرورش اهواز به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات هستند که باید از همه آُنها تشکر کنم.

دبیر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش در ارتباط با تحولات جدید در ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته گفت: امسال اعتباراتی که برای تجهیز مراکز خدمات رسان درنظر گرفته شده ۶ برابر افزایش دارد.
باقری ادامه داد: سال گذشته تنها هفت میلیارد تومان ولی امسال با کمک خود استان ها ۴۲ میلیارد تومان هزینه تجهیز صورت گرفته و حداقل امکانات مورد نیاز جدید برای ۸۰ درصد مدارس تأمین شده است.

وی اظهار کرد: تلاش شده تا تمامی نیروهای خدمات رسان ستاد اسکان آموزش و پرورش را آموزش و به آنها توصیه کنیم که برخورد مناسبی با مسافران داشته باشند، الحمدلله نیز طی بازدیدهای صورت گرفته رضایتمندی مناسبی هم جلب شده است.

دبیر ستاد اسکان وزارت آموزش و پرورش خبر داد: تا شب گذشته دو میلیون و ۱۸۷ هزار و ۶۰۷ نفر در قالب ۶۰۷ هزار و ۶۶۹ خانواده در ستاد اسکان آموزش و پرورش سراسر کشور پذیرش شده اند. به صورت کلی نیز پنج میلیون و ۸۴۲ هزار و ۹۲۰ نفرروز پذیرش داشته ایم.

باقری در پایان قدردانی کرد: از مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و ستاد اسکان این استان که خدمات ویژه ای را به مسافران نوروزی ارائه می دهند، تقدیر و تشکر می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد