سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ثبت‌نام 3530 کاندیدای شوراهای شهر و روستا در خوزستان تا ظهر امروز

رییس ستاد انتخابات خوزستان از ثبت‌نام سه هزار و 530 داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا ساعت 12 ظهر امروز، دوم فروردین‌ماه (سومین روز ثبت‌نام) خبر داد.

دکتر علی حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، با اشاره به آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفندماه 95 اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیداها تا 6 فروردین‌ماه به مدت هفت روز در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از ساعت هشت صبح تا 16 بعدازظهر بدون وقفه انجام می‌شود، گفت: تا ساعت 12 ظهر امروز، در سه روز نخست ثبت‌نام تعداد کل داوطلبان ثبت‌نام شده انتخابات شوراها در استان سه هزار و 530 نفر است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: از این تعداد  یک هزار و 338 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 2 هزار و 192 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند؛ همچنین  تا این ساعت تعداد داوطلبان زن 157 نفر و داوطلبان مرد سه هزار و 373 نفر بوده است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 2 هزار و 300 مکان (حوزه انتخابیه، اعم از شهر، روستا و بخش) در خوزستان، برگزار می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان بدون داشتن گواهی عدم سوء پیشینه نیز امکان پذیر است، توضیح داد: ثبت‌نام این دسته از افراد که هنوز موفق به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه نشده‌اند، براساس تکمیل یک فرم تعهدنامه نسبت به ارائه این گواهی در موعد تعیین شده، انجام می‌شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان یادآور شد: کار استعلام برای احراز صلاحیت کاندیداها جهت تسریع در کار در همان روز ثبت‌نام از طریق حراست‌های فرمانداری‌ها از مراجع چهارگانه انجام می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد