سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پنجمین پیروزی استقلال خوزستان؛آبی های خوزستان همچنان بر روی نوار پیروزی

اهواز _ ایرنا _ دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با برتری استقلال خوزستان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های کشور با حواشی همراه بود که در زیر می خوانیم:
با وجود این که از سوی مسولان باشگاه استقلال خوزستان تماشای این بازی رایگان اعلام شده بود اما تماشاگران اندکی از این بازی دیدن کردند.
حدود 500 نفر از هواداران استقلال خوزستان که در ضلع غربی ورزشگاه حضور داشتند از نزدیک نظاره گر بازی بودند و اکثر صندلی های ورزشگاه 50 هزار نفری خالی به چشم می آمد.
پیش از آغاز هفته احسان و نیکوکاری از سوی باشگاه استقلال خوزستان گرامی داشته شد.
همچنین کادر فنی تیم استقلال به رسم تیم میزبان به سمت نیمکت تیم ماشین سازی تبریز رفت.
قرار گرفتن ماشین مخابرات نیروی انتظامی در جایگاه تماشاگران از حاشیه های جالب این بازی به شمار می رفت گفتنی است ماشین مخابرات نیروی انتظامی برای بازی های آسیایی در ورزشگاه غدیر مستقر شده است.
تیم استقلال خوزستان در این بازی با بازیکنان جوان خود به میدان رفت و 5 بازیکن اصلی خود همچون مهدی مومنی، پیمان شیرزادی، علی اصغر عاشوری، فرشاد سالاروند و دانیال موازینی را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.
همچنین آرش افشین از روی نیمکت نظاره گر بازی بود.
آبی پوشان خوزستانی در ابتدای کار توپ و میدان را به خوبی در دست گرفت و حملات متعددی روی دروازه ماشین سازی انجام دادند تا اینکه که سرانجام در دقیقه 34 حسن بیت سعید از پاس استثنایی مهدی زبیدی به خوبی استفاده کرد و دروازه ماشین سازی را باز کرد.
تیم استقلال خوزستان در دقیقه 44 بازی توسط آلویس نانگ برای دومین بار دروازه ماشین سازان را باز کرد اما به دلیل قرار داشتن این بازیکن در منطقه آفساید گل مردود اعلام شد.
در نیمت دوم بازی این تیم ماشین سازی بود که حملات گسترده ای برای روی دروازه آبی پوشان خوزستانی انجام داد .
در دقیقه 50 بازی محمد طیبی کاپیتان آبی پوشان به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه کمر از بازی خارج شد و پیمان حشمتی جای این بازیکن را در خط دفاع گرفت همچنین آرش افشین در دقیقه 70 بازی جایگزین آلویس نانگ شد.
در این دیدار فرهاد عابدینی، سعید قایدی فر و عزیز ابراهیم اف از تیم ماشین سازی تبریز از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان از استان البرز بود که محمدرضا مدیر روستا و جعفر مهاجر وی را در امر داوری کمک می کردند.
پیمان شیرزادی و دانیال ماهینی دو مهره کلیدی تیم استقلال خوزستان در این بازی از جایگاه تماشاگران نظاره گر بازی بودند.
بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی در این دیدار به سمت هواداران خود رفته و مورد تشویق آن ها قرار گرفتند.
عصر روز شنبه تیم استقلال خوزستان از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت که با برتری 1 بر صفر پیروز میدان شد.
تیم استقلال خوزستان با کسب این پیروزی 32 امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت. آبی های خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در تهران میهمان تیم پرسپولیس خواهند بود.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد