سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نشتی گاز آبگرمکن عامل حریق خانه ای در پردیس اهواز

آتش نشانی اهواز
شناسهٔ خبر: 3920678 -
اهواز - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: نشتی گاز آبگرمکن سبب آتش گرفتن یک خانه در منطقه پردیس اهواز شد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منطقه پردیس دادند. تیم آتش نشانی ظرف مدت سه دقیقه در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند یک باب منزل دچار حریق شده است.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و گاز خانه و با استفاده از تجهیزات تخصصی حریق را اطفا و از گسترش آن به منازل دیگر جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از طرف کارشناس آتش نشانی، نشتی گاز آبگرمکن تشخیص داده شد.

حق شناس توصیه کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و استفاده از وسایل گاز سوز باید دقت شود که به صورت ایمن و اصولی از وسایل گازسوز استفاده کرد.

اتصالی برق خانه ای در پردیس را به کام آتش برد

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: ساکنان منطقه پردیس با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در یک منزل مسکونی را گزارش کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: تیم آتش نشانان مجهز به سه خودروی اطفای حریق پس از دو دقیقه در محل حادثه حاضر و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات به خارج از منزل هدایت و با اجرای مسیر ایمن و نجات ساکنان را از منزل خارج کردند.

حق شناس عنوان کرد: در این حریق، آتش نشانان پس از قطع برق و گاز از منبع اصلی با ورود به کانون حریق، موفق به خاموش کردن آتش شدند و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق از ناحیه هود آشپزخانه تشخیص داده شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد