سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فلاحت پیشه: جنگنده های سوخو 30 به ایران در چند روز آینده به ایران تحویل می شود

طبق اخبار و اطلاعات رسیده مقدمات لازم برای واگذاری جنگنده سوخو مدل sm به کشورمان فراهم شده و در روزهای آینده باید منتظر تحویل این جنگنده به ایران باشیم.

به گزارش مشرق، طبق اخبار و اطلاعات رسیده مقدمات لازم برای واگذاری جنگنده سوخو مدل sm به کشورمان فراهم شده و در روزهای آینده باید منتظر تحویل این جنگنده به ایران باشیم.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان با تایید خبر فوق اظهارکرد: تعاملات میان ایران و روسیه در طی سال‎های گذشته در موضوعات مختلف از جمله رویکردهای نظامی گسترش یافته است به گونه‎ای که ما درباب واردات تجهیزات نظامی اقدامات بسیاری را انجام دادیم.

وی افزود: خریداری جنگنده‎ها و ادوات نظامی در دنیای امروزی امری بدیهی و روشن است از این رو برطبق قراردادها و صحبت‎های صورت گرفته میان ایران و روسیه مقرر شده است که ایران چند فروند جنگنده سوخو مدل sm از روسیه خریداری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ورود جنگنده‌های سوخو به کشورمان بدون شک در راستای پیشرفت صنایع دفاعی کشورمان به خصوص در بعد هوایی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

فلاحت‎پیشه با بیان اینکه ایران ظرفیت استفاده از جنگنده‎ها را به منظور تقویت بنیه دفاعی خود دارد تاکید کرد: در دنیای امروز و با توجه به تهدیداتی که در قبال کشورمان وجود دارد دست‌یابی به پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی امری لازم و ضروری است و ما نباید از آن غافل شویم.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده سوخو قابلیت‎های زیادی را دارد که بدون شک در پیشبرد اهداف دفاعی کشورمان تاثیرگذار خواهد بود.
منبع: میزان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد