سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اعتراض نفت آبادان به رأی کمیته انضباطی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به رأی کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای این تیم از حمایت هواداران خود اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت دو جلسه‌ای این باشگاه از همراهی هوادارانش در لیگ برتر فوتبال کشور اعتراض کرد.
بر این اساس، نامه‌ای از سوی این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است که طی آن، این باشگاه خواستار ایجاد تخفیف در جرائم این تیم شده است.
این تیم قطعاً دیدار خود را در چارچوب هفته بیست و سوم مقابل پیکان در آبادان بدون حضور تماشاگرانش برگزار خواهد کرد و اما برخورداری از حمایت هواداران صنعت نفت در دیدار مقابل پرسپولیس، منوط به نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواهد بود.همچنین اخباری مبنی بر اعتصاب بازیکنان این تیم در تمرین روز گذشته بود که در همین رابطه، مدیر رسانه‌ای باشگاه صنعت نفت آبادان خبر از اعتصاب پنج بازیکن این تیم داد.
این پنج بازیکن با وساطت مدیرعامل باشگاه تمرینات خود را از سر گرفته‌اند و قرار است به‌زودی مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت آبادان با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند برطرف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر جمعه از ساعت 16 و 30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی آبادان میزبان پیکان تهران خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد