سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

روحانی در اهواز

خوزستان را فراموش نکرده‌ایم/ مشکلات برق و ریزگردها حل می‌شود

خبرگزاری فارس: خوزستان را فراموش نکرده‌ایم/ مشکلات برق و ریزگردها حل می‌شود

رئیس جمهور با بیان اینکه ما هیچگاه خوزستان را فراموش نکرده‌ایم گفت: تلا‌ش‌های جدی برای حل مشکلات این استان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه با ابراز خرسندی از سفر دوباره خود به استان خوزستان اظهار کرد: در پی به وجود آمدن بحران‌های اخیر و قطع برق و آب در این استان دستورات لازم برای تشکیل جلسه بحران داده شد.

وی با اشاره به اعلام گزارش وقایع این استان توسط معاون اول خود افزود: در تعیین تکلیف وقایع حضور و سفر به خوزستان یک امر ضروری دانسته شده و امروز به منظور بررسی مسأله و مشکل ریزگردها به این استان آمده‌ایم.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دیگر در اهواز شاهد قطع آب نخواهیم بود تصریح کرد: تلاش‌ها برای رفع مشکل برق در این استان ادامه دارد و تا حاصل شدن نتیجه اقدامات ادامه خواهد داشت.

روحانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مساعد صورت گرفته برای حل مسأله ریزگردها خاطرنشان کرد: برخی از اقدامات اولیه برای رفع مشکلات گرد و خاک خوزستان انجام گرفت و در کنار آن برای حل مسأله منطقه‌ای در سطح بین‌المللی در حال رایزنی هستیم.

وی در پایان گفت: هیچ وقت مشکلات استان خوزستان را فراموش نکرده‌ایم و از همه کسانی که برای حل این بحران تلاش و اقدام کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد