سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دولت در کنار مردم خوزستان است/ آغاز کنترل کانون‌های داخلی ریزگرد

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای رفع مشکلات مردم خوزستان، گفت:  دولت در کنار مردم است و هیچ‌گاه این گونه نیست که مشکلات و رنج‌های مردم خوزستان برای دولت مدنظر نباشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز (پنج شنبه، 5 اسفندماه) در بدو ورود به فرودگاه اهواز با بیان اینکه خوشحالم که خداوند توفیقی داد تا بار دیگر به همراه برخی  از وزرا و معاونان میهمان مردم عزیز، دلاور و دلیر خوزستان و اهواز شدیم، با اشاره به بروز هم‌زمان پدیده ریزگردها و قطعی برق و آب در روزهای اخیر در استان اظهار کرد: مشکل ریزگردها باسابقه است اما این بار با مشکلات متعدد دیگر توأم شد و مردم را با مشکلات دیگر قطعی برق و آب و ارتباطات مواجه کرد.رئیس جمهور خاطرنشان کرد: از نخستین روزهای ایجاد این مشکلات پیگیری و برنامه‌ریزی برای رفع و جلوگیری از این مشکلات آغاز شد. تعدادی از وزرا به خوزستان سفر کردند و بنده به معاون اول دستور دادم که جلسه ستاد بحران را شخصا تشکیل دهد و این مسائل را پیگیری کند.
وی افزود: آقای جهانگیری دو روز پیش گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده را به من ارائه کرد و من لازم دیدم که به خوزستان سفر کنم و از نزدیک اقداماتی که تاکنون انجام شده را ارزیابی کنم. امروز  جلسه ویژه بررسی ریزگردهای خوزستان تشکیل خواهد شد.
روحانی با بیان اینکه براساس گزارش‌های وزیر نیرو می‌توانم به مردم اهواز بگویم که با شرایطی که پیش بینی شده، دیگر شاهد قطعی آب نخواهند بود، تصریح کرد: برای حل مشکل قطعی برق نیز در حال تلاش هستیم.
رئیس جمهور  با بیان اینکه در زمینه کانون‌های داخلی ریزگردها برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام و آغاز شده است، تصریح کرد: برای کانون‌های خارجی مانند کانون‌های عراق، سوریه، عربستان و .... باید اقدامات منطقه‌ای و بین‌المللی صورت بگیرد.
روحانی تأکید کرد: به مردم عزیز خوزستان می‌گویم که دولت در کنار مردم است و هیچ‌گاه این گونه نیست که مشکلات و رنج‌های مردم خوزستان برای اعضای هیأت دولت یا سایر مسئولان دولت مد نظر نباشد.وی گفت: لازم می‌دانم  از نماینده ولی فقیه در استان، علما و مدیران و مسئولین استانی که در این مدت تلاش‌هایی برای حل مشکلات انجام دادند، تشکر کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد