سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نیروهای کمکی برق از روز گذشته وارد خوزستان شدند

نشست خبری غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان با اصحاب رسانه
شناسهٔ خبر: 3909860 -
اهواز- استاندار خوزستان گفت: ۵۰۰ نیروی کمکی که مقرر بود در کار شستشوی مقره ها به خوزستان کمک کنند از روز قبل وارد استان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر جمعه در مراسم بازدید اهالی رسانه از روند تغییر مقره های سرامیکی به سیلیکون راوری که به همت روابط عمومی فرمانداری اهواز انجام شد، اظهار کرد: کارهای مؤثری در حال انجام است و امیدواریم اقدامات خوبی برای برق استان انجام و مشکلات موجود در این زمینه هرچه سریعتر حل شود.

وی خطاب به مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: هر منطقه ای که نیاز به قطع برق برای شستشوی مقره ها دارد باید از قبل به مردم اعلام کنید تا اطلاع داشته باشند. حتما اطلاع رسانی های لازم را در این زمینه داشته باشید.

شریعتی در واکنش به خبرنگار مهر برای عدم دعوت از خبرنگاران در دو سفر وزیر نیرو گفت: دعوت که با من نیست به هر حال وزیر نیرو خودش هست و روابط عمومی دارد. در عین حال نیز سازمان های متناظری در استان دارد که باید از طریق آنها مسئله رسانه ها را پیگیری کرد.

وی در واکنش به سکوت خبری در زمینه سفر و حضور وزیر نیرو در خوزستان تأکید کرد: نباید سکوت خبری باشد و طی این مدت که خوشبختانه اهالی رسانه خوزستان همه اقدامات را به خوبی انعکاس می دهند.استاندار خوزستان در پایان خبر داد: از قبل ۳۰ درصد از مقره ها شستشو شده اند و از روز گذشته نیز با اعزام نیروهای کمکی کار با سرعت بیشتری انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد