سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پاکسازی 380 ترانسفورماتور برق در اهواز

            اهواز - ایرنا - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تیم های عملیاتی شرکت برق روز جمعه در نخستین روز اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق 380 ترانسفورماتور برق را در اهواز پاکسازی و شستشو کردند.

علیرضا شکرخدایی شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این طرح ترانسفورماتورها و تجیهزات برق از جمله مقره های شبکه برق شستشو و در صورت نیاز تعویض می شود اظهار کرد: در قالب 120 گروه توانستیم 9 دیزل و 380 ترانسفور ماتور برق را که بر اثر گردو غبار غلیظ و بارش خفیف، آغشته به گل شده بود پاکسازی و شستشو شد.
وی ادامه داد: در این طرح یک هزار و 704 مقره که دچار آسیب شده بودند تعویض شدند.
وی از آغاز عملیات در دومین روز این طرح و خاموشی بعضی مناطق شهر اهواز گفت و افزود: در ادامه اجرای طرح ضربتی پاکسازی تجهیزات برق از ریزگردها از ساعت هشت صبح تا 12ظهر روز شنبه به منظور شستشوی شبکه برق اهواز، مناطق کوی باهنر، بلوار آرش و آموزگار، منازل زمین شهری، قسمت‌هایی از کوی انقلاب،کوی مستغلات،‌ خیابان‌های سروش جنوبی، فراهانی، برخی مناطق فرهنگشهر، شهرک دانشگاه، فاز 2 پاداد و کوی پاستوریزه شهر اهواز خاموشی برق دارند.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: مناطق کوی شهید عباسپور و بازارچه خزامی و کوی سید صالح شهرستان کارون نیز بر اساس برنامه زمانبندی شده این شرکت به منظور پایداری هر چه بیشتر شبکه برق خاموشی خواهند داشت.
وی اظهار کرد:120 تیم عملیاتی متشکل از تکنسین ها و کارگران شرکت های برق از کل کشور برای شستشوی شبکه برق خوزستان از جمله اهواز از روز جمعه کار خود را شروع کردند.
اداره کل مدیریت بحران خوزستان اعلام کرد: کلیه مدارس و مراکز آموزشی شهرهای اهواز، کارون، باوی، بستان، حمیدیه، شوش، آبادان، خرمشهر، اروند، شادگان، دشت آزادگان و هویزه در نوبت صبح شنبه تعطیل است. همچنین مدارس و مراکز آموزشی شهرهای ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، دزفول، رامهرمز، رامشیر، گتوند و شوشتر در نوبت بعد ازظهر شنبه تعطیل است.
نشستن گرد و غبار غلیظ بر روی تجهیزات شبکه برق خوزستان و بارش خفیف باران، موجب اختلال در شبکه برق اهواز و قطعی گسترده برق در بیش از 11 شهرستان خوزستان از جمله اهواز و به تبع آن قطع آب در چند روز گذشته شد.
7165/ 6037
خبرنگار: حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد