سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معاون استاندار خوزستان: تعطیلی مدارس خوزستان به فرمانداران واگذار شد

            اهواز - ایرنا - جانشین استاندار خوزستان در ستاد بحران با بیان اینکه ادارات استان شنبه تعطیل نیستند گفت: تعطیلی نوبت عصر مدارس استان به فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها واگذار شده است.

فرامند هاشمی زاده شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در پی ورود توده گرد و غبار مدارس نوبت صبح در تعدادی از شهرهای استان در روز شنبه تعطیل اعلام شدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان افزود: با توجه به اینکه این توده در حال عبور از استان است، ادارات امروز تعطیل اعلام نشده اند.
بر اساس این گزارش، شنبه مراکز آموزشی 12 شهر تعطیل اعلام شده اند. مدارس شهرستان های اهواز، کارون، باوی، بستان، حمیدیه، شوش، آبادان، خرمشهر، اروند، شادگان، دشت آزادگان و هویزه در نوبت صبح و مدارس شهرهای ماهشهر، امیدیه، آغاجاری، دزفول، رامهرمز، رامشیر، گتوند و شوشتر فقط در نوبت بعد از ظهر شنبه تعطیل است.
هواشناسی خوزستان منشاء این توده گرد و خاک را کشور عراق اعلام کرده است.
به گزارش محیط زیست خوزستان، میزان گرد و غبار در ساعت 9 امروز در اهواز به یک هزار و 795 میکروگرم بر مترمکعب، خرمشهر 2 هزار و 842 میکروگرم بر مترمکعب، آبادان 2 هزار و 849 میکروگرم بر مترمکعب، شادگان یک هزار و 404 میکروگرم بر مترمکعب، سوسنگرد یک هزار و 722 میکروگرم بر مترمکعب و در سایر شهرها کمتر از 200 میکروگرم بر مترمکعب است.
استاندارد ذرات معلق در هوا 150 میکروگرم بر مترمکعب است.

7151 / 6037
خبرنگار: نادره وائلی زاده ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد