سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نماینده بهبهان: فرودگاه این شهر دوباره راه اندازی شود

اهواز - ایرنا - نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی خواستار راه اندازی مجدد فرودگاه این شهر شد.

به گزارش ایرنا حبیب الله کشت زر ظهر سه شنبه در آیین بهره برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت در بدترین شرایط مالی قرار دارد و مجلس در همه زمینه هایی که لازم به همکاری با دولت است همکاری لازم را داشته است.
وی خواستار همکاری دولت برای راه اندازی دوباره فرودگاه بهبهان شد و بیان کرد: با شرکت هلدینگ خلیج فارس که علاقمند به سرمایه گذاری بوده، مذاکراتی شده است.
کشت زر با بیان این که سد خیرآباد این شهرستان بالای 18 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: بهره برداری از آن تاثیر بسزایی در کشاورزی دارد چراکه بهبهان قطب کشاورزی است و سه رودخانه دارد ولی در فصل کشت آبی به آنها تعلق نمی گیرد.
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشاورزان بهبهانی حق آبه دارند و ما به عنوان نمایندگان این مردم باید مشکلات آنها را به دولت منعکس کنیم.
وی همچنین با بیان این که راه ها و جاده های بهبهان نیاز به توجه بیشتری دارند گفت: لازم است کار اجرایی جاده بهبهان ـ رامهرمز که برای مناقصه رفته سریع تر آغاز شود همچنین راه بهبهان به گچساران نیز همین مشکل را دارا است که باید هرچه سریعتر مشکلات آن حل شود.
معاون اول رئیس جمهوری و چهار وزیر نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت از روز دوشنبه برای افتتاح چند طرح مهم اقتصادی وارد خوزستان شده اند.
به آب انداختن یک شناور پیشرفته در خرمشهر، آغاز عملیات اجرایی فاز دوم نیروگاه آبادان، افتتاح 2 مجتمع پتروشیمی در ماهشهر، برگزاری جلسه مقابله با ریزگردها و بررسی مشکلات خوزستان از جمله اهداف سفر دو روزه معاون اول رئیس جمهوری به خوزستان است. صبح سه شنبه نیز بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان و نیروگاه ماهشهر با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.
7164/7152/6064
خبرنگار: عاطفه جوادی- نادره وائلی زاده** انتشار دهنده: محسن بهاروند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد