سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آتش سوزی گسترده در انبار تشک کنترل و اطفا شد

آتش نشانی اهواز
شناسهٔ خبر: 3894326 -
اهواز - مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش سوزی گسترده در انبار تشک شهرستان اهواز کنترل و اطفا شد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۱ امروز با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی خبر آتش سوزی گسترده ای در انبار تشک و آهن آلات در فلکه پاداد جنب شرکت توزیع برق اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان با توجه به نزدیکی ایستگاه مرکزی به محل حادثه پس از گذشته سه دقیقه با تمام امکانات به استمداد دو تیم عملیاتی، شامل چهار دستگاه خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات و یک دستگاه خودروی تانکر آبرسان، در محل حادثه حاظر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: فرمانده تیم عملیاتی به محض ورود به صحنه حادثه با شعله های سرکش آتش در انبارهای محل نگهداری تشک های ابری، پر و غیره مواجه شد که به دلیل وزش باد و عدم رعایت نکات ایمنی انبارداری در حال سرایت به سایر نقاط محوطه انبار و ساختمان های همجوار بود.

حق شناس ادامه داد: فرمانده عملیات بلافاصله همزمان با اجرای عملیات خاموش سازی، تقاضای نیروی کمکی کرد.

وی عنوان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی از محوطه اصلی انبار و خیابان همجوار اقدام به اجرای عملیات اطفای حریق و موفق شدند حریق را کنترل و در نهایت اطفا کنند. همچنین از سرایت آتش سوزی به سایر ساختمان های همجوار جلوگیری شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان با اشاره به حضور ۱۲ دستگاه در این عملیات گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد