سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سایت استانی خبرگزاری فارس خوزستان 16 بهمن رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: سایت استانی خبرگزاری فارس خوزستان 16 بهمن رونمایی می‌شود

مدیر خبرگزاری فارس خوزستان گفت: سایت استانی خبرگزاری فارس استان خوزستان 16 بهمن رونمایی می‌شود.

عارف دورقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه چهاردهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس با موافقت مدیرعامل این خبرگزاری، سایت استانی خبرگزاری فارس استان خوزستان از 16 بهمن ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: در سایت استانی خبرگزاری فارس خوزستان اخبار در قالب گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عکس و ورزشی منتشر خواهد شد.

مدیر خبرگزاری فارس استان خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دور جدید فعالیت دفتر خبرگزاری فارس خوزستان حجم تهیه و ارسال اخبار به بیش از دو برابر اخبار فعلی خواهد رسید.

دورقی تصریح کرد: در دوره جدید فعالیت خبرگزاری فارس خوزستان درصدد هستیم نگاه ویژه‌ای به پوشش فعالیت اقتصادی استان با رویکرد اقتصادمقاومتی و حمایت از تولید داخلی داشته باشیم.

وی افزود: سیاست جدی ما در عرصه خبر نگاه و رویکرد حرفه‌ای مبتنی بر رعایت اخلاق رسانه‌ای است.

وی از برگزاری همایش خبرگزاری فارس استان خوزستان در روز پنجشنبه 14 بهمن ماه برای هماهنگی بیشتر و ارائه برنامه‌های جدید به خبرنگاران این حوزه خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با آغاز به کار سایت استانی خبرگزاری فارس خوزستان شاهد ارتقای بیش از پیش جریان‌سازی این خبرگزاری در سطح استان و منطقه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد