سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ماجرای انتشار شایعه درگذشت حسن هوری در دست بررسی

فرماندار اندیمشک، عامل یا عوامل انتشار شایعه درگذشت حسن هوری، دروازه‌بان نفت آبادان را فعلا نامعلوم دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، بامداد امروز (یکشنبه) خبر درگذشت حسن هوری، سنگربان نفت آبادان بر اثر سانحه رانندگی در مسیر اندیمشک، در برنامه زنده "برآیند" سیمای خوزستان، کانال‌ها و گروه‌های خبری به سرعت منتشر شد اما چند دقیقه بعد این خبر از طریق صدا و سیمای مرکز خوزستان و با زیرنویس شدن عبارت "با عرض پوزش از خانواده حسن هوری و ببیندگان عزیز، خبر درگذشت ایشان تکذیب می‌شود"، رد شد.
 
پس از انتشار این خبر، تلاش‌های خبرنگار ایسنا برای تایید یا تکذیب این خبر از منابع موثق از جمله فرماندار اندیمشک، بی‌نتیجه ماند و کسی در ساعت یک بامداد، پاسخگو نبود.
 
همچنین باتوجه به اینکه تایید و تکذیب این خبر برای ایسنا در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، این خبرگزاری حاضر به انتشار هیچ خبری در این زمینه نشد.
 
این خبر در حالی منتشر شد که حسن هوری چند وقتی است با اعتراض هواداران نسبت به خود مواجه است و شاید انتشار چنین خبری، اقدامی از سوی مخالفان او باشد.

خبرنگار ایسنا صبح امروز (یکشنبه) به گفت‌وگو با پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک پرداخت که او با تکذیب این خبر، گفت: امروز با خود هوری و خانواده وی به صورت تلفنی صحبت کردم که آن‌ها ضمن رد این موضوع، علت اینکه چنین شایعه‌ای درست شده بود را نمی‌دانستند.

وی افزود: خانواده هوری با شنیدن چنین خبری دچار شوک شده بودند و خود آقای هوری نیز اعلام کرد که نمی‌دانم علت چیست و در حال بررسی این موضوع هستم.

فرماندار اندیمشک در پاسخ به این سوال که آیا انتشار این شایعه می تواند از سوی مخالفان هوری باشد؟ گفت: وقتی با خود او صحبت کردیم گفت اطلاعات دقیقی ندارم که چه شد و چگونه این شایعه پخش و نمی‌دانم بر چه اساسی این موضوع مطرح شد.

وی افزود: او شب گذشته در آبادان بوده است و اکنون باتوجه به این که خانواده‌اش در اندیمشک هستند، برای بررسی موضوع در حال آمدن به اندیمشک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد