سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خوزستان 9 تفاهم نامه با لهستان امضا کرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: 9 تفاهمنامه میان خوزستان و استان لوبلسکی لهستان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی منعقد شد.

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی یکشنبه در حاشیه نشست شورای بحران خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سفر هیات خوزستانی به استان لوبلسکی لهستان یک سفر کاری و در راستای تفاهمات اقتصادی و همکاری مشترک فرهنگی اجتماعی بود.
وی افزود: 9 تفاهم نامه در زمینه های پتروشیمی، کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی، برق، مناطق آزاد، حمل و نقل و بازیافت پسماندها صورت گرفته است.
شریعتی اضافه کرد: تفاهم نامه به معنای انعقاد قرارداد نیست ولی امیدواریم این تفاهم نامه ها عملیاتی شوند.
استاندار خوزستان همچنین گفت: یک هیات لهستانی تا پایان امسال یا اوایل سال آینده به خوزستان سفر می کند.
وی افزود: در این سفر با مقامات بلندپایه لهستان دیدار داشتم و با معاون وزیر اقتصاد، معاون وزیر انرژی و یکی از وزرا در حوزه فرهنگ نیز مذاکراتی صورت گرفت که جزئیات آن در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.
بر اساس این گزارش، استاندار خوزستان پنجم بهمن در راس هیاتی از مدیران استانی عازم لهستان شد و از استان لوبلسکی کشور لهستان دیدن و ششم بهمن در همایشی مشترک به منظور معرفی فرصت های سرمایه گذاری های خوزستان شرکت کرد.
سایت استانداری خوزستان شنبه شب اعلام کرد که در پی وقوع توفان گرد و غبار در اهواز و چند شهر خوزستان، استاندار سفر خود به لهستان را نیمه تمام گذاشته و به خوزستان بازگشت.
برخی اعضای هیات اعزامی خوزستان به لهستان برای پیگیری برنامه ها و رایزنی ها همچنان در این کشور مانده تا کارها به سرانجام برسد.
روز جمعه با وقوع توفان گرد و غبار، آلودگی هوا در اهواز به 66 برابر حد مجاز رسید که منجر به قطع برق، آب و تلفن در روز شنبه و تعطیلی مدارس و ادارات شد.

7151 / 6037
خبرنگار: نادره وائلی زاده ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد