سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آسمان ابری و حسرت باران/ فراموشی بارش در فصل باران

خبرگزاری فارس: آسمان ابری و حسرت باران/ فراموشی بارش در فصل باران

با وجود ابری بودن مناطق بسیاری از استان خوزستان از اواخر هفته گذشته تا به امروز، بارش‌های قابل ملاحظه‌ای مشاهده نشده و همچنان انتظارها برای بارش پرفشار باران ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، با وجود اینکه از اواخر هفته گذشته یک سامانه به آسمان استان وارد شد ولی بارش‌های پرفشار و قابل ملاحظه‌ای در پی آن دیده نشد.

با توجه به اینکه پیش‌بینی صورت گرفته نشان از وضعیت مناسب شرق استان در بارش‌ها داشت ولی این سامانه نیز نتوانست آن‌گونه که نام زمستان و بارندگی را با خود یدک می‌کشد بارش‌های قابل ملاحظه‌ای را به ثبت برساند و بیشتر زمان در حالت ابری سپری شد.

با توجه به اینکه پیش‌بینی‌ها از خارج شدن این سامانه تا اواخر وقت امروز در سطح استان حکایت دارد؛ نمی‌توان انتظار بارش‌های قابل توجه و مناسب را داشت و این فرصت نیز در سطح استان از دست رفت تا کشاورزان همچنان در انتظار باران‌های مناسب برای محصولات خود باشند.

بدون شک ادامه یافتن این روند می‌تواند زمینه‌ساز گرمای زودرس در سطح استان بوده و حتی قبل از رسیدن فصل گرما شاهد تغییرات دمایی در خوزستان باشیم.

با این حال پیش‌بینی هواشناسی حکایت از بهمن‌ماه بارانی داشته و همچنین برای روزهای پایانی هفته انتظار ورود سامانه جدید و بارندگی در استان وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد