سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کشور نیازمند به بارش باران است

/ لزوم انجام استغفار و دعا برای بارش باران به‌صورت عمومی و فردی

خبرگزاری فارس: کشور نیازمند به بارش باران است/ لزوم انجام استغفار و دعا برای بارش باران به‌صورت عمومی و فردی

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر لزوم انجام استغفار و دعا برای بارش باران به‌صورت عمومی و فردی، گفت:کشور نیاز به بارش باران دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امشب در جلسه تفسیر قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان با تاکید بر نیاز ضروری کشور به بارش باران اظهار کرد: گاهی اوقات فردی مرتکب گناه می‌شود و خداوند به این سبب بارش رحمت خود را برمی‌دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید دعا باران و دعا 19 صحیفه سجادیه قرائت شود، ادامه داد: ما در آبادان و خرمشهر به باران زیاد نیاز نداریم و فقط در حد کشت زمین‌های کشاورزی است اما دعا ما برای کل کشور است.

امام جمعه خرمشهر گفت: باید باران و برف سرشاخه‌های ما را فرا بگیرد و سدهای ما پر از آب شود و از طرفی ما نیز باید نسبت به خدا احساس نیازمندی کنیم.

موسوی عنوان کرد: ما باید به صورت فردی و گروهی استغفار انجام دهیم و برای طلب باران دعا کنیم و پیشنهاد من این است که به مدت سه روز، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه همه روزه بگیرند تا در روز جمعه دعای باران بخوانیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه بارش باران بی‌ضرر یکی از خاصیت‌های استغفار کردن است، متذکر شد: به اعتقاد بنده دعا 19 صحیفه سجادیه در تفسیر باران بی‌ضرر است و همه در هر فرصت و در نیمه‌های شب برای بارش باران رحمت الهی دعا کنند.

در پایان این مراسم همه مردم به صورت عمومی برای بارش و نزول رحمت الهی دست به دعا برداشته و استغفار کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد