سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سد محکم صنعت‌نفت برای تبریزی‌ها/ برتری آماری تراکتورسازان مقابل نفت

خبرگزاری فارس: سد محکم صنعت‌نفت برای تبریزی‌ها/ برتری آماری تراکتورسازان مقابل نفت

در دیدار دو تیم نفت آبادان و تراکتورسازی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر، نفت به لحاظ آماری با کوله‌باری از ناکامی در مقابل تراکتورسازان به تبریز سفر خواهد کرد اما قصه این دیدار با گذشته فرق دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دومین هفته از دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران از فردا در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.
برای فوتبال‌دوستان آبادانی نیز در این هفته یک مصاف حساس برگزار خواهد شد تا فیروز کریمی در دومین بزنگاه خود با یک چالش بزرگ روبرو شود.
نفتی‌های آبادان در هوای سرد تبریز میهمان شاگردان امیر قلعه‌نویی هستند که به‌ تازگی با سه امتیاز شیرین از خوزستان بازگشته است.نفت به خوبی می‌داند که در این بازی نباید از پیش بازنده باشد چرا که در سه دیدار آینده، خواب راحت برای آبادانی‌ها پیش‌بینی نمی‌شود چرا که سپاهان، استقلال و نفت تهران مترصد امتیاز گرفتن از این تیم خوش طمطراق متحول شده در نیم فصل دوم هستند.
به نظر نمی‌رسد که در میدان سخت و سرد تبریز نفت آبادان یک حریف از پیش باخته و دست و پا بسته باشد، چرا که اندیشه‌های فیروز کریمی قطعاً کار را برای تراکتورسازان سخت‌تر خواهد کرد.

نفت با احیایی که در سمت چپ، قلب دفاع و رأس هرم تیم خود داشته، حال می‌تواند از انسجام تیمی بهتری صحبت کند و بی‌شک آینده از آن آبادانی هاست.
عزیز معبودی صید تازه نفتی‌ها در سمت چپ به خوبی جای میلاد جهانی را در نخستین بازی خود پر کرد و نور محمدی نیز وظیفه رهبری خط دفاعی را به خوبی به سرانجام رساند، حال باید منتظر ماند و دید که نقش بهادر عبدی در افزایش قوای هجومی این تیم تا چه اندازه کارساز خواهد بود.
نفت با کوله‌باری از ناکامی در مقابل تراکتورسازان به تبریز سفر خواهد کرد اما این مصاف دست‌کمی از دیدار دور رفت دو تیم در آبادان نداشت که مردان طلایی‌پوش نفت قلعه‌نویی را وادار به توقف کردند.

دو تیم محبوب مردمان شمال و جنوب غربی کشور در تاریخ لیگ برتر تاکنون هفت بار به مقابله با یکدیگر پرداخته‌اند که پنج دیدار از آن به سود نماینده تبریز خاتمه یافته و دو دیدار نیز در عدد سه و صفر به‌تساوی انجامیده است.

نفتی‌های آبادان در این هفت بازی 17 بار دروازه خود را باز شده دیدند اما در مقابل 8 بار موفق به گشودن چارچوب تبریزی‌ها شدند که سه گل از آن تنها در یک بازی بوده است.

باید منتظر ماند و دید مصاف حساس دو مدعی عنوان قهرمانی و داعیه‌دار تغییرات عمده در نیم فصل دوم چه نتیجه‌ای را در بر خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور فردا سه‌شنبه از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار اما تبریز برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد