سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برگزاری مسابقات کشوری دو و میدانی در خوزستان

اهواز _ ایرنا _ رییس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: با توجه به گذشته پرافتخار خوزستان در دو و میدانی، سعی می کنیم همه ساله یکی از مسابقات مهم خود را در خوزستان برگزاری کنیم.

مجید کیهانی عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیات دو و میدانی خوزستان در اهواز، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: خوزستان یکی از استان های مستعد در دو و میدانی است اما در سال های اخیر مدیریت هیات این استان دچار افت و خیز شده است.
وی افزود: در سال های اخیر نتوانستیم برنامه ریزی مناسبی برای خوزستان داشته باشیم به همین جهت این استان باید در طول این چهار سال عقب ماندگی خود را جبران کند.
وی آینده دو و میدانی خوزستان را روشن عنوان کرد و گفت: امیدوارم با برنامه ریزی مناسب رییس هیات جدید و حمایت فدراسیون و اداره کل شاهد روزهای درخشان دو و میدانی خوزستان باشیم.
کیهانی از برگزاری دوره های مربی گری در خوزستان خبر داد و افزود: به طور قطع بالا بردن دانش مربیان در بروز استعدادهای درخشان بسیار موثر است.
وی به ارتباط قوی فدراسیون و وزارت ورزش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه وزارت ورزش تاکنون حمایت خوبی از ما انجام داده و با توجه به وجود تعامل خوب، سعی می‌کنیم از ظرفیت وزارت ورزش و کمیته المپیک به خوبی استفاده کنیم.
6037
تهیه کننده: پارسا شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد