سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تقابل قدرت‌های اول بسکتبال ایران در آبادان/ تب تند جنوبی در شهرآورد خوزستان

خبرگزاری فارس: تقابل قدرت‌های اول بسکتبال ایران در آبادان/ تب تند جنوبی در شهرآورد خوزستان

شهرآورد بسکتبالی خوزستان در حالی برگزار می‌شود که دو صدرنشین لیگ برتر در آمادگی کامل به سر می‌برند و در نقاط مختلف این بازی تقابل‌های جالبی رخ خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، دور دوم لیگ برتر بسکتبال رفته رفته به روزهای پایانی و حساس خود نزدیک خواهد شد و جدال تیم‌ها برای کسب امتیازات لازم ادامه دارد.

در این بین تیم‌هایی هستند که با وجود شایستگی هنوز از جایگاه و نتایج مناسبی برخوردار نیستند و سعی دارند در ادامه با درخشش بیشتر امتیازات خود را برای حضور در دور بعدی این رقابت‌ها ارتقا بخشند.

در چارچوب هفته پانزدهم فردا یک مصاف سخت در اراک بین دو تیم شهرداری اراک و کاشان برگزار خواهد شد، دیداری که شاید دو تیم به لحاظ نام‌ها با هم تفاوت‌های داشته باشند، اما مطمئنا امتیازات زیادی توسط شوتیست‌های دو تیم در این دیدار رد و بدل خواهد شد.

در دیگر دیدار سخت این هفته، شهرداری تبریز میزبان دانشگاه آزاد است.

شاگردان مهران حاتمی در روزی به مصاف دانشگاه می‌روند که نماینده شمال تهران با شکستی که در هفته گذشته از بندرامام سوغات آورده، فرصتی برای آزمون و خطا ندارد با تمام قوا به تبریز سفر خواهد کرد.

ضمن اینکه این تیم تهرانی یک دیدار سخت دیگر را هفته آینده در آبادان و در مقابل پالایش نفت در پیش دارد که اگر در میدان شهرداری نتواند از پس حریف خود برآید، مطمئنا در آبادان به مراتب درصد کسب پیروزی برای دانشگاه بسیار پایین‌تر خواهد بود.

شهرداری گرگان و لوله آ. اس شیراز نیز دو تیم قعرنشین جدول هستند که در یک بازی بی‌تاثیر در گرگان به مصاف هم خواهند رفت.

نیروی‌ زمینی در مصافی که برای شیمیدر حیاتی است به مصاف شاگردان مصطفی هاشمی خواهد رفت تا جدال بر سر جایگاه پنجم و ششم همچنان گرم باشد.

اما در بازی بزرگ هفته، دو تیم خوزستانی و صدرنشین لیگ برتر در آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

دیداری که خود به خود حساسیت‌هایی را ایجاد خواهد کرد چرا که نفت آبادان در دور رفت موفق به شکست پتروشیمی در ماهشهر شده و این موضوع بر جذابیت‌های دیدار دو فینالیست فصل قبل خواهد افزود.

بندرامامی‌ها در دیداری که دوست ندارند صدرنشینی خود را تحت تاثیر قدرت هم‌تای آبادانی خود ببیند، به آبادان خواهند رفت تا انتقام شکست دور رفت را از میزبان خود بگیرند.

اما از بخت بد شاهین‌طبع، شاگردان هماد سامری در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد و روزهای خوب خود را سپری می‌کنند و کسب دو امتیاز از میدان آبادان به سادگی میسر نخواهد بود.

شهرآورد خوزستان با وجود اینکه همواره حاشیه‌هایی نیز بر روی سکوها، درون بازی و بر روی نیمکت‌ها به همراه دارد، از زیبایی دو چندانی نیز بهره برده و علاقه‌مندان زیادی را به تماشای این دیدار دعوت خواهد کرد.

پتروشیمی و نفت از بازیکنان خارجی با کیفیتی بهره می‌برند که جدال این چهار بازیکن در میدان دیدنی خواهد بود، شوت‌ها، حملات و دفاع این بازیکنان بی‌شک از جذابیت‌های این دیدار است که مربیان نگاه‌های بسیاری به این حرکات خواهند داشت.

از طرفی تقابل ملی‌پوشان دو تیم نیز از دیگر جذابیت‌های این دیدار است.

بازیکنانی همچون بهنام یخچالی، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی از پتروشیمی و در مقابل میثم میرزایی، محمد حسن‌زاده و سجاد مشایخی از نفت آبادان از وزنه‌های بلا منازع این دیدار هستند که خود به خود کیفیت این بازی را بالا خواهند.

همچنین ملی‌پوشان سابق دو تیم همچون اوشین ساهاکیان، مهراد آتشی، مهدی اسماعیلی، عماد سلمانی، سعید داورپناه و محمدرضا اکبری نیز جدال جالبی را بین رفیقان دیروز و رقیبان امروز برگزار خواهند کرد.

بر روی نیمکت دو تیم تقابل دو مربی تیم ملی که تابستان گذشته در کنار هم عهده‌دار آماده سازی تیم ملی بسکتبال ایران در راه المپیک بودند نیز از دیگر جاذبه های شهرآورد خوزستان است.

بر روی سکوهای تماشاگران همچنین تقابل هواداران خونگرم و دو آتشه دو تیم همواره به حرارت بازی‌های دو تیم دامن زده و این دیدار را می‌توان از زیباترین مصاف‌های بسکتبال ایران نامید.

گرچه این امید می‌رود که هواداران پرشور دو تیم از دامن زدن به حواشی خودداری کنند که این موضوع باعث خواهد شد زیبایی‌های دربی خوزستان دوچندان نمود پیدا کند، اما باید منتظر ماند و دید که نتیجه مجهول و ناپیدای این دیدار به سود کدام تیم جهش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور، بعد از ظهر دوشنبه از ساعت 15 و 30 در سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد