سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

وزیر بهداشت عنایت ویژه ای به خوزستان دارد

همایون یوسفی
شناسهٔ خبر: 3876163 -
اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت عنایت ویژه ای نسبت به خوزستان دارد و هر وقت که مشکلات بهداشت استان به وی اعلام شد با علاقه برای حل آنها اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایون یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح های درمانی و بیمارستانی استان خوزستان با حضور وزیر بهداشت در اهواز اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول سلامت، سلامت به عنوان یکی از محورهای مهم برنامه ریزی و اختصاص بودجه قرار گرفت. امنیت، سلامت و آموزش به عنوان وظایف حاکمیت تعیین شده و شاید تا قبل این دولت سلامت به فراموشی سپرده شده بود.

وی افزود: در این بازه زمانی ۱۰ تا ۲۰ ساله نتایج خوبی در کشورهای دیگر به دست آمده و در ایران نیز بعد گذشت سه سال از طرح تحول نظام سلامت مردم رضایتمندی خیلی خوبی دارند. این رضایتمندی باعث اشتیاق دولت برای اهتمام بیشتر در راستای اجرای طرح شده است.

یوسفی عنوان کرد: مشکلات این طرح نیز به تدریج مشخص شده ولی دولت و مجلس اهتمام ویژه ای برای حل آنها دارند تا بتوانیم در زمینه سلامت خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهیم. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر بهداشت عنایت ویژه ای نسبت به استان خوزستان دارد و هر وقت که مشکلات بهداشت، درمان و سلامت استان را به وی اعلام کردیم و با علاقه و اهتمامی ویژه ای برای حل آنها اقدام کرد. وزیر بهداشت همچنین تسلط ویژه ای نیز به مشکلات سراسر خوزستان دارند و به همین دلیل فکر می کنم این زمان خوبی برای حل مشکلات است.یوسفی تصریح کرد: در سال ۹۲ در سفر رئیس جمهور به خوزستان یکی از دغدغه های وی وضعیت بهداشت، درمان و سلامت استان بود ولی با کارهای خوبی که انجام شد امیدوار به حل هرچه بیشتر مشکلات استان در زمینه سلامت استان هستیم.

وی گفت: هیئت دولت نه تنها در حوزه سلامت بلکه در سایر بخش ها نیز اهتمام و عنایت خاصی برای حل مشکلات استان خوزستان دارند و کافی است که مشکلات را به صورت مستند به آنها ارائه دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد