سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

استاندارخوزستان: بخش غیزانیه در اقتصاد کشور نقش موثری داشته اما محرومیت آن نگران کننده است

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: اگر چه بخش غیزانیه متصل به کلانشهر اهواز بوده و بیش از 600 چاه نفتی در آن است اما محرومیت در این منطقه نگران کننده و غیر قابل قبول است.

غلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از بخش غیزانیه اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وضعیت کنونی منطقه غیزانیه نگران کننده و برای ما جای شرمندگی دارد چرا که پس از 40 سال بخشی از استان که در آن فعالیت های اقتصادی نفتی صورت گرفته و در اقتصاد کشور سهم بسزایی دارد در چنین وضعیتی قرار دارد.
وی افزود: زیرساخت های راه روستایی و وضعیت اب شرب از جمله مشکلات عمده ای است که در این منطقه مردم را با مشکلات جدی مواجه ساخته است.
استاندارخوزستان با بیان این که برخی مواقع افق بلند را می نگریم اما نزدیک خودمان را نمی بینیم گفت: غیزانیه بخش فراموش شده ای است در حالی که تاکنون خدمات ارزنده ای به اقتصاد کشور داده است.
وی بیان کرد: باتوجه به مشکلات جدی این منطقه و اولویت ما در جهت محرومیت زدایی از این مناطق طی دوهفته آینده جلساتی را مسئولان استان در این منطقه برگزار کرده که تا پایان سال تصمیمات جدی در خصوص رفع محرومیت از این منطقه گرفته شود.
شریعتی تصریح کرد: همواره یکی از برنامه های ما از ابتدای کار سرکشی به مناطق محروم و توسعه خدمات اجتماعی در این مناطق بوده و امید است در ماه های آینده نیز در جهت بهبود وضعیت خدمت رسانی به مناطق محروم گام های موثری برداریم.
استاندار خوزستان شامگاه یکشنبه برای بررسی مسائل و مشکلات منطقه غیزانیه اهواز بخصوص بحث تامین آب شرب و توسعه راه های روستایی، از این منطقه بازدید کرد.
درماه های گذشته نیز استاندار خوزستان به غیرانیه بازدید کرده بود و این بار نیز در جلسه ای در بخشداری این منطقه با جدیت بر رفع محرومیت تاکید کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی خوزستان هفته گذشته گزارش مفصلی از نواقص و محرومیتهای این منطقه تهیه و بر روی خروجیهای خود قرار داد که استاندار خوزستان با بازدید از این منطقه بر گزارش ایرنا صحه گذاشت.
بخش روستایی غیزانیه در مسیرجاده قدیم ماهشهر و ٤٥ کیلومتری اهواز در استان خوزستان قرار دارد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار دهنده: محسن بهاروند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد