سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دو خبر انتظامی استان

کشف 20 تن برنج قاچاق در بهبهان

خبرگزاری فارس: کشف 20 تن برنج قاچاق در بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان از کشف محموله 20 تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان با هوشیاری مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید نورالدین موسویان اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی و مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بهبهان در اقدامی مشترک، با کنترل جاده مواصلاتی بهبهان ـ اهواز به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی مذکور، 20 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

کار‌شناسان ارزش این محموله کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان خاطرنشان کرد: در این زمینه راننده خودرو بازداشت شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی منطقه شد.

موسویان اضافه کرد: فرماندهی انتظامی بهبهان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با همت مضاعف و تلاش خستگی‌ناپذیر، مبارزه با پدیده شوم قاچاق را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در آبادان

خبرگزاری فارس: کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار قاچاق در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از کشف یک محموله بزرگ سیگار قاچاق در این شهرستان که در یک خانه انبار شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، سیدمحسن تقی‌زاده اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در عملیاتی، 334 کارتن سیگار قاچاق به میزان 3 میلیون و 345 هزار 200 نخ سیگار کشف و ضبط کردند.وی افزود: مأموران پلیس با توجه به طرح مبارزه با کالای قاچاق تحقیقات فنی خود را آغاز کردند و متوجه شدند فردی اقدام به فروش و نگهداری سیگار قاچاق در منطقه ذوالفقاری می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خاطرنشان کرد: تیمی از مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی موضوع و زیر نظر قرار دادن محل نگهداری سیگارهای خارجی و قاچاق، با هماهنگی معاون دادستان آبادان مجوز ورود به خانه نگهداری سیگارهای قاچاق صادر شد.

وی اضافه کرد: مأموران پس از ورود به خانه، 334 کارتن سیگار خارجی به تعداد 3 میلیون و 345 هزار 200 نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.تقی‌زاده عنوان کرد: در این پرونده، دو متهم دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقاوم قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: مأموران پلیس آبادان در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» با همت مضاعف و تلاش خستگی‌ناپذیر مبارزه با پدیده شوم قاچاق را در دستور کار قرار داده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد