سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، :خرمشهر به ظرفیت گردشگری دفاع مقدس تبدیل شده است/

 لزوم ترکیب و پیوستگی ظرفیت دفاع مقدس با ابعاد دیگر گردشگری خوزستان

خبرگزاری فارس: خرمشهر به ظرفیت گردشگری دفاع مقدس تبدیل شده است/ لزوم ترکیب و پیوستگی ظرفیت دفاع مقدس با ابعاد دیگر گردشگری خوزستان

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر لزوم ترکیب و پیوستگی ظرفیت دفاع مقدس با دیگر ابعاد گردشگری خوزستان، گفت: خرمشهر به ظرفیت گردشگری دفاع مقدس تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، زهرا احمدی‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان با تاکید بر اینکه شهرستان خرمشهر به گردشگری دفاع مقدس تبدیل شده است، اظهار کرد: به موازات گردشگری دفاع مقدس، ابعاد مختلفی چون ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی در سطح استان خوزستان وجود دارد.

وی در ادامه بر لزوم پیوستن ظرفیت‌های دفاع مقدس با دیگر ابعاد تاکید و عنوان کرد: باید ظرفیت دفاع مقدس با دیگر ابعاد ترکیب و به عنوان مجموعه به هم پیوسته ایجاد شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اگر این ترکیب صورت بگیرد، از ظرفیت‌های استان خوزستان بهره‌های لازم برده خواهد شد و به یک خوشه گردشگری تبدیل خواهد شد.

احمدی‌پور عنوان کرد: در صورت هم افزایی میان ظرفیت‌های دفاع مقدس و دیگر ابعاد و ظرفیت‌ها، گردشگری برای استان خوزستان تبدیل به سرمایه خواهد شد.

وی متذکر شد: ما سعی کردیم که در بودجه سال 96، ردیف‌های بودجه تعریف شده از سوی استان خوزستان را قرار دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد