سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری دزفول اوایل بهمن پرداخت می شود

            دزفول - ایرنا - رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول گفت:با پیگیری انجام شده توسط اعضای شورای شهر دزفول بخشی از مطالبات کارگران فضای سبز این شهرداری اوایل بهمن ماه پرداخت می شود.

تعدادی از کارگران فضای سبز شهرداری دزفول اوایل هفته جاری با برپایی تجمعی صنفی خواستار پرداخت حقوق معوقه و پرداخت حق بیمه خود شدند.
این کارگران که به صورت حجمی و زیرنظر پیمانکار در فضای سبز مناطق مختلف شهرداری دزفول مشغول کار هستند با انتقاد از پرداخت نشدن به موقع حقوق خود اظهارکردند:با داشتن چند سال سابقه، حقوق کارگران فضای سبز به درستی پرداخت نمی شود به طوریکه این کارگران حدود 6 ماه حقوق معوقه طلبکار هستند ضمن اینکه بیمه آنان نیز قطع شده است.
فرهاد جاموسی روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:به دلیل کاهش در آمد شهرداری های کشور با مشکل رکود مواجه شده به گونه ای که اکثر شهرداری ها ورشکست شده و با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند.
وی افزود:با توجه به مشکلاتی که برای پرداخت حقوق و بیمه کارگران فضای سبز و جمع آوری زباله شهرداری دزفول بوجود آمده نشست هایی با حضور شهردار و شورای شهر دزفول برگزار و مقرر شد اولویت فعالیت های شهرداری رضایتمندی مردم و کارگران باشد.
وی گفت:با توافق انجام شده مقرر شد هیچ طرحی از سوی شهرداری دزفول پیشرفت نداشته باشد تا بتوان حقوق و بیمه کارگران را پرداخت کرد.
این عضو شورای اسلامی شهر دزفول با تاکید بر اینکه برخی افراد به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه در شورا و شهرداری کارگران را تشویق به تجمع و اعتراض می کنند گفت:اگر طرح های تجاری شهرداری دزفول از جمله پروژه قائم 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت با پیش فروش واحدهای تجاری تا حدودی می شد مشکلات اقتصادی این شهرداری را کاهش داد اما از آنجا که پیشرفت پروژه قائم حدود 40 درصد است امکان پیش فروش این واحدها نیز وجود ندارد.
جاموسی افزود:با پیگیری انجام شده موفق شدیم یک فقره چک به تاریخ 6 بهمن امسال صادر کنیم تا کارگران بتوانند در این تاریخ بخشی از مطالبات و حقوق عقب مانده خود را دریافت کنند .
وی اضافه کرد :با پرداخت این مبلغ کارگران مناطق 2 و 3 شهر دزفول تنها 2 ماه حقوق معوقه خواهند داشت ضمن اینکه کارگران منطقه یک شهرداری نیز 6 ماه حقوق عقب افتاده خواهند داشت.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد