سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آتش سوزی منزل مسکونی در اهواز/ مصدومیت سه نفر در تصادف رانندگی

آتش نشانی
شناسهٔ خبر: 3872833 -
اهواز ـ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک منزل مسکونی در شهر اهواز در آتش سوخت.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در مهدیس- فرهنگیان ۲ اطلاع رسانی شد.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل حادثه اعزام و پنج دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند یک واحد مسکونی در طبقه اول مجتمع چهار طبقه دچار حریق و دود گرفتگی شده و تیم اعزامی سریعا با تجهیزات مورد نیاز حریق را اطفا و دود ناشی از آتش سوزی را با فن های فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

حق شناس در ارتباط با علت حادثه بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

تصادف دو پراید با خودروی سمند سه نفر  را راهی بیمارستان کرد

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: شب گذشته شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تصادف شدید در  جاده ساحلی شرقی خبر دادند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: تیم آتش نشانی ظرف مدت پنج دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و مشاهده کردند دو دستگاه خودرو پراید با یک دستگاه خودروی سمند برخورد و باعث مجروح شدن ۲ سرنشین سمند و راننده پراید شده است.

حق شناس در پایان گفت: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری، مصدومان را از خودروی حادثه دیده خارج و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد