سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

داد مشترکان خوزستانی درآمد

طلبکاری آبفا برای خدماتی که نمی‌دهد!

خبرگزاری فارس: طلبکاری آبفا برای خدماتی که نمی‌دهد!

اداره آبفا در پاسخ به خدمات ضعیف خود به شهروندان در استان خوزستان، سیاست نادرستی را در مواجهه با شهروندان بدهکار اتخاذ کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سال‌هاست مردم خوزستان از داشتن آب شرب و شبکه فاضلاب مناسب محرومند و باید علاوه بر قبوضی که اداره آبفا برای انشعاب‌های خود صادر می‌کند، آب برای نوشیدن و مصارف دیگر خود را خریداری کنند و در برخی موارد، آب انشعاب‌ها نیز پاسخگوی شست‌و‌شوی نیز نیست.

در حالی که شهروندان خوزستانی ماهانه مبلغی معادل قبوض آب انشعاب‌های خانگی خود را برای خرید آب آشامیدنی صرف می‌کنند، ادارات آبفای استان با طلبکاری همه روزه درب منازل حاضر شده و برای قطع انشعاب برخی مشترکان بدهکار اقدام می‌کنند.

بدیهی‌ است که آبفای خوزستان، به عنوان سازمانی که سال‌هاست مردم خوزستان از خدمات نا‌مناسب این ارگان خدماتی در زمینه آب شرب و فاضلاب شهری رنج برده‌اند، رفتار خود را با شهروندانی که غالبا از بضاعت مالی ضعیفی برخوردارند تغییر دهد.

همچنین برخی شهروندان از سخت‌تر شدن قوانین برای اقساطی کردن مبالغ بدهی خود به این اداره گلایه دارند که جا دارد در این خصوص نیز ساز و کار مناسبی تدوین و اجرا شود.

گرچه مطالبات بسیاری از این سازمان در دست مشترکان مسکوت مانده و این موضوع امکان ارائه خدمات حداکثری را به شهروندان سلب کرده است، اما این امید می‌رود که مسؤولان این سازمان با تجدیدنظر در سیاست‌های خود و با بهبود خدمات به شهروندان، تدابیر دیگری برای تکریم مشترکان و ارباب رجوع اتخاذ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد