سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عکس و فیلمهای اینستاگرام را دانلود کنید

شما می توانید با استفاده از این ترفندها فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید.

دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام با برنامه های شخص ثالث امکان پذیر است.اینستاگرام، یک سرویس به اشتراک گذاری عکس است که به یکی از محبوب ترین پلت فرم ها برای کاربران برای به اشتراک گذاشتن لحظات گرفته شده با دوستان، خانواده، و دیگران تبدیل شده است.


عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید + آموزش

در ماه سپتامبر،اینستاگرام، ۴۰۰ میلیون کاربر را با بیش از ۸۰ میلیون تصویر به اشتراک گذاشته شده ی روزانه پشت سر گذاشت. ماه گذشته، اینستاگرام ادعا می کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه هند نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

اما آیا تا کنون سعی کرده اید که یک نسخه از عکس به اشتراک گذاشته در اینستاگرام را دریافت کنید؟ همانطور که ممکن است بدانید، این شبکه ی اجتماعی تنها به کاربران امکان می دهد که عکس ها و فیلم های خود را پست کنند و اجازه ی ذخیره و یا دانلود عکس ها را از داخل برنامه نمی دهد. به این ترتیب سرویس اینستاگرام تلاش می کند تا از حقوق کاربرانی که عکس ها و فیلم های خود را بر روی برنامه به اشتراک می گذارند، حمایت کند. اما چند روش برای این کار وجود دارد که می تواند به کاربران برای ذخیره ی عکس های پست شده در اینستاگرام کمک کند.

عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید + آموزش

از طریق برنامه های شخص ثالث در گوشی

یکی از برنامه های شخص ثالث اندرویدی که به طور گسترده برای دانلود اینستاگرام استفاده می شود، InstaSave است که اجازه می دهد تا شما عکس های موجود در اینستاگرام را در دستگاه خود ذخیره کنید، بنابراین می توانید تصاویر را در هر نقطه و هر زمان مشاهده کنید. برنامه ی InstaSave را می توان از طریق گوگل پلی دریافت کرد.

توجه داشته باشید که InstaSave، برنامه ها و خدمات دیگر ذکر شده در این مقاله برنامه های شخص ثالث هستند و به اینستاگرام وابسته نیستند. این برنامه ها از Instagram Oauth برای ورود به سیستم استفاده می کنند، که این بدان معنی است که اگر چه رمز عبور شما امن باقی خواهد ماند، اما کل فید اینستاگرام در این برنامه ها قابل دسترسی خواهد بود.همچنین مهم است که توجه داشته باشید که شما همیشه نمی توانید در مورد امنیت رمز عبور خود اطمینان داشته باشید، برنامه های هرزی نیز در این رابطه وجود دارند که به یکی از آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد که پس از آن اینستاگرام سیاست های خود را در مورد برنامه های شخص ثالث محدود کرده است.
برای ذخیره عکس های اینستاگرام، برنامه InstaSave را بر روی دستگاه اندرویدی خود دانلود کنید و با حساب کاربری اینستاگرام خود، وارد شوید. پس از وارد شدن در آن، برنامه InstaSave جریان عکس ها را نشان می دهد و اجازه می دهد تا تصاویر، برای دانلود انتخاب شوند. پس از آن کاربران می توانند تصاویری را که برای دانلود انتخاب کرده اند با دکمه ذخیره، دانلود کنند.
دکمه ذخیره، در زیر عکس با یک آیکون دانلود ظاهر می شود. پس از ضربه زدن به این آیکون، کاربران باید محل ذخیره تصاویر را بر روی دستگاه خود انتخاب کنند. بعد از آن می توانند تصاویر با استفاده از برنامه گالری بر روی دستگاه خود را پیدا کنند. InstaSave همچنین اجازه می دهد تا کاربران و تگ ها را برای پیدا کردن تصاویر برای ذخیره، جستجو کنید.

کاربران اندروید می توانند از برنامه های دیگر، مانند Photo Saver نیز به منظور دانلود عکس در اینستاگرام استفاده کنند. از سوی دیگر، کاربران iOS می توانند برنامه InstaGrab را دانلود کرده و روشی جدید برای مشاهده همه عکس های اینستاگرام را در اپ ستور در اختیار داشته باشند. عملکرد این برنامه iOS نیز مشابه برنامه های اندرویدی است که در بالا ذکر شد.در حالی که برنامه های ذکر شده در حال حاضر کار می کنند، این امکان وجود دارد که تغییری در سیاست اینستاگرام در خصوص آنها در آینده اتفاق افتد. اینستاگرام اخیرا برنامه های شخص ثالث را پس از انتشار یک برنامه به نام InstaAgent محدود کرده است. این برنامه نام کاربری و کلمه عبور را برداشته و آنها را برای یک سرور ناشناخته ارسال می کرد.

عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید + آموزش

دانلود اینستاگرام فوتو بر روی کامپیوتر

کاربران همچنین می توانند اینستاگرام فوتو را بر روی کامپیوتر خود دانلود کرده و یک کپی از عکس به اشتراک گذاشته بر روی دسکتاپ داشته باشند. توجه داشته باشید که مانند برنامه های ذکر شده در بالا، این یک وب سایت شخص ثالث است و به اینستاگرام وابسته نیست. برای دانلود عکس ها از اینستاگرام، کاربران باید به وب سایت Instaport روی مرورگر کامپیوتر خود بروند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد