سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دومین فهرست حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در خوزستان منتشر شد

خبرگزاری فارس: دومین فهرست حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در خوزستان منتشر شد

دومین فهرست حامیان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در خوزستان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، پس از آغاز به کار رسمی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در هفته گذشته تعدادی از فعالان مردمی و فعالان سیاسی این استان با حمایت از آن رسما به این جبهه پیوستند.

با وجود اینکه در روزهای اولیه شکل گیری این جبهه چند نفر از نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی موضع خود را در اعلام حمایت از جبهه مشخص کرده بود، طیف‌ها و گروه‌های مختلف استان روز به روز در حال اضافه شدن به فهرست حامیان آن هستند.

با این وجود دومین گروه از حامیان این جبهه با صدور بیانیه‌ای با محتوای هدف یکپارچگی نیروهای انقلابی و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور تحقق مردم سالاری دینی برای پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف، به طور رسمی حمایت خود را از این جبهه اعلام کردند.

محمد جعفر فلسفی، سید محمد جواد رضوی، محمدعلی بیگ‌زاده، نوذر بناری، عبدالله ایزدپناه، قربانعلی رجائیان، محمد ذات عجم، غلامرضا جهانیان، محمدرضا ایزدی، علیرضا معینیان، محمد رضا تیزنوبیک، عبدالمجید قبیتی، احسان عباسپور، محمدمهدی محمودی، محمد مهدی مطیعی، حسین حیدری، مسعود حمیدی‌نژاد، حمید رضا مردانی، اسکندر لطفعلی‌زاده، غلامرضا شانه‌سازان، موسی خنافره، منصور امین، علیرضا رازقی‌زاده، حجت‌الاسلام علی مرشدیان، رضا کیانی‌نژاد، حسین حزباوی، سلیمانی و مسعود صفایی‌پور امضاکنندگان این بیانیه بوده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد