سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دستگیری 14 متهم تیراندازی‌های شهرستان بندر ماهشهر

فرماندار ماهشهر خبر داد

خبرگزاری فارس: دستگیری 14 متهم تیراندازی‌های شهرستان بندر ماهشهر

فرماندار بندر ماهشهر از دستگیری 14 متهم تیراندازی‌های اخیر در این شهرستان خبر داد.

منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: در نشستی که امروز در فرمانداری با حضور مسؤولان امنیتی، انتظامی، بسیج و قضایی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد مصوبات خوبی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر اساس این مصوبات مقرر شد با افرادی که با سلاح در سطح شهرستان اقدام به تیراندازی کنند علاوه بر ضبط سلاح برخورد جدی با آنها شود.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: با تاکید دادستان شهرستان و با توجه به دستورالعمل جدیدی که ابلاغ شده اگر متهمان سابقه تیراندازی داشته باشند جرم سنگین‌تری متوجه آنهاست و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

قمر در ادامه گفت: تاکنون 14 نفر در ارتباط با تیراندازی‌های اخیر در شهرستان بندر ماهشهر دستگیر شده‌اند و همچنان دستگیری‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم شهرستان بندر ماهشهر می‌دهم که همه عوامل تیراندازی‌ها را دستگیر خواهیم کرد و با کسانی که آرامش مردم را برهم می‌زنند برخورد جدی و قاطعی خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت: جا دارد از شهروندانی که با نیروهای انتظامی و اطلاعاتی برای شناسایی متخلفان همکاری کرده‌اند تقدیر و تشکر کنم. انتظار می‌رود همه مردم شریف شهرستان در برقراری امنیت همکاری لازم را با نهادهای امنیتی و انتظامی داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد