سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

برترین گلف‌بازان کشور در اهواز شناخته شدند

مسابقات گلف کشور "یادواره شهدای حله" در اهواز برگزار شد.

غلامرضا موسوی، دبیر هیات گلف استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، ‌اظهار کرد: این مسابقات 18 و 19 آذرماه با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین رییس هیات گلف خوزستان در اهواز برگزار شد.

وی با بیان این‌که این مسابقات در رده‌های سنی 30 تا 55 سال و پیشکسوتان کشور برگزار شد، گفت: در بخش تیمی رده سنی پیشکسوتان، خوزستان با 482 ضربه به قهرمانی رسید، تهران با 532 ضربه نایب قهرمان شد و اصفهان با 544 ضربه در جایگاه سوم قرار گرفت. در بخش انفرادی نیز آیت دهقان با 156 ضربه، جهانگیر نصیری با 162 ضربه و احمد رابطی با 164 ضربه همگی از خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات گلف خوزستان بیان کرد:‌ در رده سنی 30 تا 55 سال نیز خوزستان با 504 ضربه در جایگاه نخست قرار گرفت،‌ تهران با 518 ضربه دوم شد و قم با 519 ضربه در رده سوم قرار گرفت. در بخش انفرادی نیز سعید براتی از خوزستان با 165 ضربه به قهرمانی رسید،‌ حسن کریمیان از تهران با 170 ضربه نایب قهرمان شد و عبدالرضا شهنی از خوزستان با 170 ضربه جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

وی در پایان از سطح برگزاری این مسابقات ابراز رضایت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد