سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ماجرای اجاره پیست دو و میدانی اهواز به شرکت گاز چیست؟

سرپرست هیات دو و میدانی و رییس هیات فوتبال خوزستان درخصوص اجاره پیست دو و میدانی و زمین چمن مجموعه ورزشی تختی اهواز که اعتراض برخی از دو و میدانی‌کاران استان را در پی داشته است، توضیحاتی ارایه دادند.

غلامرضا خنفری، سرپرست هیات دو و میدانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان،‌ در این خصوص، اظهارکرد: ما تابع اداره‌کل ورزش و جوانان استان هستیم و شرکت ملی گاز ایران نیز طی نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان خواستار شده بود که زمین چمن شماره یک مجموعه ورزشی تختی اهواز به مدت چهار روز جهت برگزاری مراسم المپیاد آتش‌نشانی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

وی افزود: ‌وقتی اداره‌کل می‌گوید کل زمین، جایگاه و پیست به مدت چهار روز در اختیار آتش‌نشانی قرار بگیرد، من که نمی‌توانم بگویم پیست را نمی‌دهیم و شما مراسم‌تان را انجام دهید و دونده‌های ما هم در پیست تمرین کنند. واقعا چنین چیزی نمی‌شود و مانند این است که مسابقه فوتبال باشد و بگوییم ما هم همزمان می‌خواهیم از پیست استفاده کنیم.

سرپرست هیات دو و میدانی خوزستان گفت: به هر حال ‌من در جریان برگزاری این المپیاد بودم و طی دو مرحله نیز در این خصوص به من نامه‌ا‌ی داده شد و این کار با هماهنگی ما انجام شده است. حتی هیات فوتبال هم به من گفت که در این چهار روز هر زمینی که خواستید جهت تمرین دونده‌های‌تان به شما می‌دهیم.

وی درباره این‌که گفته می‌شود در حین برگزاری این المپیاد، آتشی در پیست روشن شده است که این اقدام منجر به آسیب‌رسیدن به پیست می‌شود نیز، عنوان کرد: ‌این‌که گفته می‌شود در حین عملیات، آتش روشن شده است، درست نیست. حتی روز گذشته (جمعه) نیز مدیرکل ورزش و جوانان و معاون او به پیست آمدند و صحبت‌های لازم نیز با آن‌ها شد. به هر حال برخی اوقات یکی دو نفر هستند که دوست دارند چالش ایجاد کنند.

خنفری بیان کرد: ‌خود من نیز امروز (شنبه) در پیست حاضر و از نزدیک نظاره‌گر این عملیات بودم. آن‌ها یکی دو مانع در پیست کار گذاشته‌اند و به صورتی است که برای آن محافظ درست کرده‌اند و آسیبی به پیست وارد نمی‌شود؛ یعنی موردی را که بخواهم ایراد ببینم تا الان ندیده‌ام. البته من امروز نیز نزد کیانی‌زاده می‌روم تا بگویم اخطارهای لازم را به مسوولان برگزاری این المپیاد بدهد که کاری نکنند که این پیست آسیب ببیند.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ آقای حردانی هم که یکی از پیشکسوتان دو و میدانی است، در زمان برگزاری این المپیاد نظاره‌گر کار است تا اگر موردی را مشاهده کرد به ما بگوید و ما هم پیگیری کنیم.

سرپرست هیات دو و میدانی خوزستان افزود:‌ همچنین خودروهای حمل وسایل در این المپیاد نیز تا نزدیک زمین چمن آمده‌اند و وسایل را کار گذاشته‌اند و به این صورت نیست که وارد چمن شوند. به هر حال تاکنون این المپیاد هیچ آسیبی به پیست نرسانده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌شد این المپیاد در جایی دیگر برگزار شود تا از امکان رسیدن هر گونه آسیب به پیست اصلی دو و میدانی اهواز جلوگیری شود؟‌ گفت:‌ گویا قرار است افرادی به عنوان تماشاگر از این المپیاد دیدن کنند و با توجه به این موضوع، این‌جا را انتخاب کردند؛ البته من در جریان کامل این موضوع نیستم.

خنفری در پایان بیان کرد: هیات فوتبال و اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان، نهایت همکاری را با ما دارند و همه چیز تحت نظر است و تاکنون مشکلی پیش نیامده است.

به گزارش ایسنا، عبدالکاظم طالقانی،‌ رییس هیات فوتبال خوزستان نیز در این زمینه به ایسنا، ‌گفت:‌ مجموعه این زمین در اختیار ما است و طی توافقی که با هیات دو و میدانی داشتیم، قرار شد که آن‌ها سه روز در هفته در این‌جا تمرین کنند، حتی از نور ورزشگاه هم که به پرداخت ما صورت می‌گیرد، استفاده می‌کنند.

وی افزود:‌ ما و هیات دو و میدانی همکاری خوبی با یکدیگر داریم و همچنین قرار شد هر زمان که ما نیاز به کل مجموعه زمین داشتیم، با هماهنگی آن‌ها کارمان را انجام دهیم و اکنون هم برگزاری این المپیاد با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان بوده است.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت:‌ برگزاری این المپیاد هیچ آسیبی به زمین چمن و پیست نمی‌رساند و ما تمام این موارد را در نظر گرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیست دو و میدانی نیز تحت قرارداد هیات فوتبال استان است؟ عنوان کرد: کل این مجموعه در اختیار هیات فوتبال است و مگر زمین چمن جدا از پیست است؟ ما هر ساله قراردادی در این زمینه با اداره‌کل ورزش و جوانان می‌بندیم و هزینه‌های نگه‌داری از آن را هم پرداخت می‌کنیم و البته باید بگویم این زمین جز هزینه چیزی برای ما ندارد.

 

طالقانی تاکید کرد: ما تمام هیات‌ها را مثل خودمان می‌بینیم و همگی اوقات فراغت جوانان را پر و همه برای سلامتی جسم و جان انسان‌ها کار می‌کنیم و به همین دلیل با یکدیگر همکاری داریم. حتی این المپیاد هم یک کار ورزشی است و اداره‌کل نیز در جریان این موضوع قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد