سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

کارگران آب و فاضلاب روستایی شادگان 6 ماه حقوق نگرفته اند

شادگان - ایرنا - حدود 100 کارگر شاغل در بخش های مختلف اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان حدود شش ماه است که حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند.

یکی از کارگران شاغل در اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص مشکلات دریافت حقوق خود و همکارانش، گفت:از فروردین ماه سال جاری تاکنون تنها، حقوق خردادماه و تیرماه پرداخت شده است.
وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود، افزود:حتی طی این دو ماه نیز، اضافه کار همکاران پرداخت نشده است.
این کارگر شاغل در اداره آب و فاضلاب روستایی شادگان، از مدیریت آبفار و مسوولان شادگان خواست که در خصوص پرداخت حقوق این قشر، تمهید کنند.
حسین عبدالخانیان مدیر اداره اب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان نیز با تایید خبر تعویق در پرداخت حقوق کارگران این اداره، گفت:اداره آب و فاضلاب استان خوزستان باید در پرداخت حقوق به این اداره کمک کند.
عبدالخانیان افزود:پرسنل رسمی، قرارداد معین و طرحی ها با احتساب آذرماه چهارماه حقوق معوق دارند و آبداران نیز با احتساب آذرماه، پنج ماه حقوق عقب مانده دارند.
وی گفت:صاحبان خودروهای استیجاری نیز 9 ماه است که دریافتی حقوق نداشته اند.
عبدالخانیان از مسولان محلی و استانی به ویژه استانداری خوزستان خواست، برای حل این مشکل به این اداره کمک کنند.
رئیس اداره آبفار شادگان ادامه داد:باتوجه به تخصیص نیافتن اعتبارات دولتی و ضعیف بودن بنیه مالی شرکت، توجه ویژه مسوولان را خواستاریم.
علیداد کیانی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز در این خصوص گفت:مشکل پرداخت حقوق کارگران اداره آب و فاضلاب روستایی شادگان تا آخر هفته حل می شود.
وی اضافه کرد:با پیگیری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، این مشکل که مربوط به تمامی اداره های زیرمجموعه استان است، تا آخر هفته جاری و حداکثر اوایل هفته آینده حل می شود.
7104/6125 خبرنگار:مسعود گادار ** انتشار دهنده:سید بهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد