سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

محورهای اندیکا- شهرکرد،آزادراه پل زال- خرم آباد وکمربندی دهلران- اندیمشک تا اطلاع ثانوی مسدود است

            اهواز – ایرنا – رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیلی بارش های اخیر در شمال خوزستان و ریزش کوه و مسدود شدن برخی جاده های ارتباطی، محورهای اندیکا - شهرکرد ،آزادراه پل زال - خرم آباد وکمربندی دهلران - اندیمشک تا اطلاع ثانوی برای ترمیم جاده ها مسدود است.

سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جاده اندیکا - شهرکرد (استان چهارمحال و بختیاری) مسدود بوده و رانندگان می توانند از محور جایگزین ، ایذه - دهدز -شهرکرد تردد داشته باشند.
وی افزود: محور آزاد راه پل زال - خرم آباد (کیلومتر 10) دراستان لرستان به سمت شمال نیز مسدود است و مسیر جایگزین پل زال- پلدختر - خرم آباد برای تردد خودرو ها در نظر گرفته شده است.
دولتشاهی همچنین گفت: با توجه به مسدود شدن محور کمربندی دهلران - اندیمشک تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می گیرد.
رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: هم اکنون تردد در کلیه محورهای اصلی خوزستان به صورت روان در جریان است و به رانندگان توصیه می شود برای تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
بارش های سه روز گذشته در شمال خوزستان موجب مسدود شدن جاده ایذه ـ اندیکا در شمال شرق خوزستان شد که هم اکنون در دست بازسازی و تعمیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد