سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر مطرح کرد: ایجاد ۳۰ هزار شغل توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

پتروشیمی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ۳۰ هزار شغل ایجاد و ۲۲ طرح احداث شده است که دارای پیشرفت‌های فیزیکی ۲۰ تا ۹۹ درصد هستند.

به گزارش پایگاه خبری جهان انرژی :، امید شهیدی‌نیا در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوزستان اظهار داشت: از سال‌های گذشته تا کنون صنعت  پتروشیمی به عنوان یکی از صنایع مهم  و تنها راه‌کار برای جلوگیری از امر خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده مورد توجه کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به هدف ساخت پتروشیمی ماهشهر افزود: مزیت‌هایی از قبیل خوراک درمنطقه، دسترسی  به آب‌های بین‌المللی و وجود نیروهای متخصص درمنطقه سبب  احداث منطقه ویژه پتروشیمی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی در خوزستان شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با بیان اینکه در این منطقه تمامی زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز ، جاده‌های مواصلاتی و راه‌آهن ایجاد شده است، گفت: تا کنون برای شرکت‌های پتروشیمی ایجاد شده در منطقه، صنایع بالادستی، میان دستی ، پایین دستی سبک و خدماتی  ۱۶۱ مجوز احداث واحد صنعتی صادر  که از این مجموع ۹۱ واحد فعال هستند.

وی  افزود: در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ۳۰ هزار شغل  ایجاد و  ۲۲ طرح احداث شده  که دارای پیشرفت‌های فیزیکی ۲۰ تا ۹۹ درصد هستند.

شهیدی‌نیا افزود: پتروشیمی کارون و تخت جمشید با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ میلیارد دلار آماده بهره‌برداری هستند  و برای ۴۰ واحد نیمه فعالی که دارای مجوز هستند  برنامه ریزی شده  تا مشکلات سرمایه‌گذاران آن‌ها حل شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد